تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

۱۷۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان از کشف ۱۷۷هزار لیتر انواع سوخت قاچاق در سطح محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۹۳۶۵
۱۱:۰۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲

۱۷۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز: سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری استان سیستان و بلوچستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با انجام کار تخصصی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی حین گشت‌زنی در سطح محور‌های مواصلاتی، طی چند عملیات، موفق به شناسایی چند محموله سوخت قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از ۷ دستگاه کامیون تانکردار از قاچاقچیان سوخت در محور‌های مواصلاتی استان ۱۷۷ هزار لیترسوخت قاچاق شامل ۷۷ هزار لیتر هیدروکربن و ۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد که ۱۰ فرد متخلف شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

دستگیری ۸ سارق در زابل

سرهنگ حمید نوری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان زابل دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت که در این راستا طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ سارق شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: ماموران پلیس در چند عملیات هماهنگ موفق شدند سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند که متهمان به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌ها و آموزش‌های پلیسی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، سریعاً با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۳۱ هزار داروی قاچاق در زابل

سردار " دوستعلی جلیلیان در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: با انجام کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی ویژه مشخص شد شخصی در یک واحد صنفی در شهرستان زابل در امر تهیه و توزیع دارو‌های خارج از شبکه توزیع، قاچاق و غیرمجاز فعالیت گسترده‌ای دارد که رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی مأموران پلیس از این واحد صنفی ۱۳۱ هزار و ۶۰۰ عدد قرص و داروی غیر مجاز، قاچاق وخارج از شبکه توزیع کشف و واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

سردار جلیلیان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی اقلام دارویی مکشوفه ۶ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: دراین خصوص فرد متخلف شناسایی و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی