تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
لئو همچنان جام‌ها را درو می‌کند

یک افتخار دیگر برای «مسی»؛ این جایزه تقدیم به تمام آرژانتینی‌ها

لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن پس از انتخابش به عنوان بهترین ورزشکار سال ۲۰۲۳ توسط بنیاد لاروس از هم‌تیمی‌هایش تشکر کرد و گفت: می‌خواهم این جایزه را با تمام مردم آرژانتین به اشتراک بگذارم.

کد خبر: ۱۴۹۲۹۴
۱۰:۲۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

مسی پس از دریافت جایزه لاروس؛

دیدارنیوز: بنیاد «لاروس» شب گذشته (دوشنبه) در مراسمی خاص در پایتخت فرانسه یعنی شهر پاریس، لیونل مسی را به عنوان بهترین ورزشکار سال ۲۰۲۳ معرفی کرد.

این فوق ستاره آرژانتینی که پیش از این در سال ۲۰۲۰ به طور مشترک با لوییس همیلتون راننده بریتانیایی فرمول یک به این عنوان دست یافته بود و تنها فوتبالیستی است که تاکنون موفق به کسب این جایزه شده، همچنین به همراه تیم ملی فوتبال آرژانتین جایزه بهترین تیم سال را دریافت کرد.

او حالا تنها ورزشکاری در تاریخ بنیاد «لاروس» است که موفق به کسب همزمان دو جایزه شده است.

مسی ۳۵ ساله پس از کسب این عنوان گفت: این افتخاری خاص است، به خصوص که مراسم امسال لاروس در پاریس برگزار می‌شود، شهری که از زمان آمدن ما به اینجا در سال ۲۰۲۱ پذیرای خانواده من بوده است. می‌خواهم از همه هم‌تیمی‌هایم نه‌تن‌ها در تیم ملی آرژانتین بلکه در پاری‌سن‌ژرمن هم تشکر کنم. من به تنهایی به هیچ یک از این عناوین نرسیدم و از اینکه می‌توانم همه چیز را با آن‌ها به اشتراک بگذارم، سپاسگزارم.

برنده هفت توپ طلا که به عملکرد خوبش تیم ملی آرژانتین را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به قهرمانی سوق داد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: من به آرزوی خود و آرزوی کل کشور دست یافتم و این بهترین اتفاقی بود که برای من و برای همه مردم آرژانتین پس از مدت‌ها انتظار رخ داد؛ بنابراین می‌خواهم این جایزه را با تمام مردم آرژانتین به اشتراک بگذارم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی