تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

حمایت موسسه نیک گامان از مددجویان استان هرمزگان

قائم مقام مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین استان تهران به همراه مدیر واحد ایده و پردازش موسسه و خیر ارشد موسسه به استان هرمزگان سفر کردند.

کد خبر: ۱۴۹۲۱۰
۱۷:۱۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

 

حمایت موسسه نیک گاکان از مددجویان استان هرمزگان

دیدارنیوز : قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین استان تهران به همراه مدیر واحد ایده و پردازش موسسه و خیر ارشد موسسه به استان هرمزگان سفر کردند.

در این سفر در جلسه همفکری با رییس اداره بهزیستی شهرستان قشم مشکلات مددجویان شهرستان مطرح شد و بر مبنای اولویت نیاز مددجویان درباره‌ی لزوم تاسیس کارگاه‌های توانمندسازی و همچنین تجهیز منازل مددجویان به وسائل ضروری بحث و گفت و گو شد.

همچنین مقرر شد جلسه تکمیلی برای تصمیم گیری نهایی در سفر بعدی با حضور مدیرعامل موسسه خیریه نیک‌گامان در اداره کل بهزیستی استان هرمزگان برگزار شود.

در این سفر همچنین با هماهنگی سازمان بهزیستی کشور و استان تعداد ۲۰ بن کارت ۳۰ میلیون ریالی در مجموع به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به مددجویان دارای اولویت نیازمندی هدیه شد.

 

حمایت موسسه نیک گامان از مددجویان استان هرمزگان

همچنین بازدید از تعدادی از منازل مددجویان به همراه مددکار اداره بهزیستی جهت بررسی نیاز‌ها و اهدای بن کارت هدیه انجام پذیرفت.

لازم به ذکر است در حوزه‌ی مدرسه سازی هم از ۸۰ مدرسه ساخته شده یا در حال ساخت موسسه در سرتاسر کشور موسسه خیریه نیک گامان، سهم استان هرمزگان ساخت ۳ مدرسه مجهز بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی