تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

پارس جنوبی ۰ - استقلال ۱؛ «مهری» به داد ساپینتو رسید!

تیم استقلال در شرایطی که تحت تاثیر شکست در دربی مقابل پرسپولیس بود، امروز در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در جم به مصاف پارس جنوبی رفت و در دیداری سخت و ۱۲۰ دقیقه‌ای توانست با گل سعید مهری از جهنم فرار کند.

کد خبر: ۱۴۸۸۰۲
۱۸:۰۵ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

پارس جنوبی ۰ - استقلال ۱؛ «مهری» به داد ساپینتو رسید!

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم استقلال پس از ناکامی برابر پرسپولیس در لیگ برتر، امروز در یک چهارم نهایی جام حذفی به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

تیم ساپینتو پس از دربی صدم پایتخت حال و روز خوشی نداشت اما توانست با هنرنمایی سعید مهری که یک توپ ربایی عالی از مدافع میزبان داشت، به گل‌ پیروزی‌بخش خود در وقت اضافه اول برسد.

محبی در نیمه اول این دیدار پرحاشیه که با پرتاب بطری از سمت تماشاگران به زمین و اعتراض شدید به داوری همراه بود، یک پنالتی را از دست داده بود تا کار آبی‌ها حسابی سخت شود.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۱۳: اعلام پنالتی به سود استقلال روی خطایی که مدافع پارس جنوبی بر روی مهدی قایدی انجام داد.

دقیقه ۱۵: محبی در غیاب یامگای مصدوم پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه محکم او با اختلاف زیاد از بالای دروازه جمی‌ها به بیرون رفت.

نیمه اول با وجود حملات نصف و نیمه دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اتفاق مهم نیمه نخست، پنالتی استقلال بود که محبی آن را هدر داد.

دقیقه ۴۹: حمله خطرناک پارس جنوبی روی دروازه استقلال با واکنش زیبای حسین حسینی منجر به گل اول بازی نشد.

دقیقه ۷۱: قایدی در عرض حرکت خطرناکی را نزدیک محوطه جریمه پارسی‎‌ها ترتیب داد که با سرنگونی آرش رضاوند همراه بود، اما داور به این بازیکن گفت از روی زمین بلند شو و بازی را ادامه داد.

دقیقه ۷۳: فرصت عالی برای استقلال روی کار قایدی و در ادامه دریبل‌های سلمانی، ولی رضا میرزایی نتوانست از مقابل دروازه پارس جنوبی، گل اول را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۱: تلاش سعید مهری برای گرفتن خطای پنالتی و افتادن در محوطه جریمه پارس جنوبی، باعث شد تا داور از کارت زرد برای بازیکن استقلال استفاده کند.

دقیقه ۸۶: قایدی و بابایی با همکاری هم یک حمله روی دروازه میزبان شکل دادند که ضربه پای چپ بابایی راهی چارچوب نشد تا آه استقلالی‌ها به آسمان برود.

دقیقه ۹۰: مهدی قایدی، ستاره همه کاره استقلال بار دیگر به دفاع جم زد و می‌توانست تیمش را برنده کند، اما با وجود تسلیم شدن دفاع پارس‌جنوبی، شوت پای راست او با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۶: این بار نوبت به روزبه سینکی دروازه‌بان پارس جنوبی بود تا ضربه دیدنی آرش رضاوند را با واکنشی به موقع دفع کند.

تلاش دو تیم در پایان وقت قانونی گلی نداشت تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

گل اول بازی دقیقه ۹۷: استقلال بالاخره از حملات خود نتیجه گرفت و در وقت اضافه اول با شوت پای چپ سعید مهری که توپ ربایی عالی از مدافع پارس داشت، از زاویه بسته به گل رسید.

پارس جنوبی ۰ - استقلال ۱؛ «مهری» به داد ساپینتو رسید!

دقیقه ۱۰۱: ضربه سر بازیکن پارس از دو قدمی گل نشد و این حسینی بود که پای خود اجازه نداد میزبان به گل تساوی برسد.

 

حاشیه بازی؛ توقف کوتاه به دلیل پرتاب بطری

تسنیم نوشت: «تصمیمات احمد محمدی به مذاق هواداران استقلال خوش نیامده و آن‌ها به داور مسابقه فحاشی و اعتراض کردند.

تماشاگران استقلالی همچنین به سمت زمین بطری آب پرتاب کردند که به مربی استقلال برخورد کرد و ریکاردو ساپینتو، هواداران تیم خود را به آرامش دعوت کرد.

قضاوت داور به شدت مورد اعتراض سرمربی استقلال و دستیارانش قرار گرفت، اتفاقی که سبب شد محمدی به ساپینتو و خسرو حیدری کارت زرد نشان بدهد.

پرتاب ترقه و بطری به زمین توسط هواداران استقلال سبب شد داور مسابقه، بازی را حدود یک دقیقه تعطیل کند.»

گزارش زنده؛ پارس جنوبی ۰ - استقلال ۰

گزارش زنده؛ پارس جنوبی ۰ - استقلال ۰

گزارش زنده؛ پارس جنوبی ۰ - استقلال ۰/ یک پنالتی هدر رفت

ترکیب پارس جنوبی: روزبه سینکی، عرفان قهرمانی، امین رضایی، حمیدرضا نادری، عرفان‌پورافراز، همایون افتخاری، محمدعلی صفیا، رضا بلیوند، رضا هاشمی، عیسی پرتو و میلاد سوری

سرمربی: امیدرضا روانخواه

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی