تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

واکنش ساپینتو به شایعه توهینش به داور دربی

بعد از شکست تلخ استقلال در دربی ۱۰۰، ساپینتو خیلی زود خودش را به پیام حیدری داور این دیدار حساس رساند و با حرکات دست و حرفایش به شدت از او انتقاد کرد. در این میان برخی از رسانه‌های معتبر پرتغالی اعلام کردند سرمربی پرتغالی استقلال به زبان مادری به داور دربی توهین و فحاشی کرده، اما او این موضوع را رد کرده است.

کد خبر: ۱۴۸۵۱۰
۱۷:۰۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساپینتو

دیدارنیوز: پس از اینکه رسانه‌های پرتغالی از توهین و فحاشی ساپینتو به داور دربی پایتخت خبر دادند، سرمربی استقلال این موضوع را رد کرد و گفت: تمام حرف‌های من با پیام حیدری و دستیارانش به زبان انگلیسی بود نه پرتغالی و می‌توانید از او بپرسید که آیا هرگز به او بی احترامی کرده‌ام؟ قطعا خیر.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در خصوص شایعاتی که در خصوص صحبت‌های او با تیم داوری پس از پایان بازی مطرح شده، به رسانه رسمی این باشگاه توضیح داد: این حرف‌ها ناراحتم می‌کند. صحبت‌هایی که با تیم داوری داشتم را کاملا به یاد دارم. به تیم داوری گفتم: «چرا بیشتر تصمیمات شما علیه تیم ما بود و چرا چند خطای واضح به سود تیم ما را نگرفتید؟ چرا فقط ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کردید، در حالی که بازی زمان اضافه بیشتری داشت و در همان وقت‌های اضافی هم بازی برای دقایقی متوقف شد که شما آن را حساب نکردید. ما لیاقت این را نداشتیم و شما کارتان را خیلی بد انجام دادید.»

وی افزود: ضمن اینکه معتقدم در این دیدار یک پنالتی برای استقلال نادیده گرفته شد و خطایی که منجر به گل مسابقه شد هم اصلا خطا نبود.

سرمربی استقلال اضافه کرد: تمام صحبت‌هایی که با داور انجام دادم همین بود که توضیح دادم و نکته قابل توجه این است که تمام حرف‌های من با پیام حیدری و دستیارانش به زبان انگلیسی بود نه پرتغالی و می‌توانید از او بپرسید که آیا هرگز به او بی احترامی کرده‌ام؟ قطعا خیر.

مطلب مرتبط:

رسانه‌های پرتغالی: ساپینتو به داور دربی توهین کرد! +ویدیو

آمار عجیب مرد پرتغالی؛ فقط یک امتیاز!

طعنه «بیرو» به سرمربی استقلال؛ حالا رئال را شکست بده!

ساپینتو: دربی همین است!

ساپینتو در پایان گفت: من همیشه به همه داوران احترام می‌گذارم و رابطه خوبی با آن‌ها دارم؛ همچنین با پیام و برادرش بیژن حیدری. همان طور که در کنفرانس خبری قبل از بازی هم گفتم، پیام حیدری داور خوبی است، اما در این بازی به اندازه کافی خوب نبود و اشتباهاتش در نتیجه تاثیرگذار بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی