تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
در جلسه مشترک با کمیسیون‌های قضائی، فرهنگی و بهداشت مطرح شد

بررسی و اصلاح موادی از لایحه ارتقای امنیت زنان

کیومرث سرمدی، عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از برگزاری یک جلسه برای بررسی و اصلاح موادی از لایحه ارتقای امنیت زنان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۸۱۸۷
۱۸:۲۸ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۲

بررسی و اصلاح موادی از لایحه ارتقای امنیت زنان

دیدارنیوز: عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از جلسه مشترک این کمیسیون با کمیسیون‌های قضائی، فرهنگی و بهداشت مجلس به منظور بررسی و اصلاح موادی از لایحه ارتقای امنیت زنان خبر داد.

کیومرث سرمدی در تشریح جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اجتماعی امروز در بحث لایحه «پیشگیری از آسیب دیدگی و ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار» به عنوان کمیسیون اصلی جلسه مشترکی با کمیسیون‌های قضائی و حقوقی، فرهنگی و بهداشت و درمان مجلس داشت که موارد کلی در این جلسه مطرح شد.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی اصلاح بند‌ها و تبصره‌هایی از لایحه ارتقای امنیت زنان که کلیات آن در مجلس به تصویب رسیده است مورد بررسی قرار گرفت.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون اجتماعی جلسه اختصاصی نیز برای اصلاح اشکالات شورای نگهبان در بحث ساماندهی کارکنان دولت داشت که تعدادی از بند‌ها آن بررسی شد و واژه‌هایی که ابهام داشت و ایراداتی که شورای نگهبان بعضا به لحاظ کاربردی به این طرح گرفته بود اصلاح شد و نظر شورای نگهبان را با حضور کارشناسان بررسی کردیم و در نهایت ادامه رسیدگی به این موضوع به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی