تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

«اسدی» کفش طلا را می‌خواهد

«رضا اسدی» در سه هفته اخیر با ۳ پنالتی، ۳ گل زده و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفته تا نشان دهد به چیزی جز آقای گلی فکر نمی‌‎کند.

کد خبر: ۱۴۸۱۳۹
۰۹:۲۱ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۲

«اسدی» کفش طلا را می‌خواهد

دیدارنیوز: تا چند هفته قبل تصور می‌شد نباید ماجرای صدرنشینی رضا اسدی در جدول گلزنان را جدی گرفت و او به زودی جای خود را به مهاجمان و مدعیانی که از ابتدای فصل روی آن‌ها حساب می‌شد، خواهد داد، اما ستاره محبوب پاکو خمس با گلی که در هفته بیست‌وششم به ملوان زد به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان شد تا نشان دهد برای رسیدن به این هدف پا پس نخواهد کشید.

آقای وقت اضافه در زمان قربان

به ابتدای فصل برگردیم. زمانی که اسدی بعد از دوران کابوس‌وار در پرسپولیس به تبریز برگشت تا خود را احیا کند و اعتماد به نفس از دست رفته‌اش را بازیابی کند. او زیر نظر قربان بردیف مهره همیشه‌ثابتی نبود، اما در همان هفته‌ها، تمام گل‌هایش را در اوقات اضافه به‌ثمر می‌رساند. مقابل ذوب‌آهن تیمش را از شکست نجات داد و در ادامه فاصله با آلومینیوم را ۲ برابر کرد و گل پیروزی‌بخش برابر صنعت‌نفت را زد.

کوچ به خط حمله و درخشش در فولادشهر و تختی

با روی کار آمدن پاکو خمس رضا رسما تبدیل به مهاجم شد و خیلی کم در پست اصلی‌اش به کار گرفته شد، ولی از طرفی یک بازیکن قابل اعتماد برای مرد اسپانیایی بود. هت‌تریک برابر حریف مورد علاقه‌اش یعنی ذوب‌آهن او را در فولادشهر به کورس مدعیان آقای گلی اضافه کرد. نمایش تحسین‌برانگیز بعدی برابر دیگر تیمی بود که در دور رفت به آن‌ها گل زده بود. او در ورزشگاه تختی آبادان مقابل صنعت نفت مرد اول میدان بود و ۲ گل زد و یک پاس گل داد تا بار دیگر فاصله ایجاد شده با نفرات نخست جدول گلزنان را از بین ببرد.

هت‌تریک در پنالتی و صدرنشینی در جدول گلزنان

اسدی، اما حالا سه هفته است که به یمن پنالتی‌های پیاپی توانسته روند منظمی را در گلزنی‌هایش پیدا کند و همین مساله او را به تنهایی به صدر جدول گلزنان رسانده است. نفت مسجدسلیمان، سپاهان و ملوان قربانیان هفته‌های اخیر شماره ۹ تراکتور بوده‌اند. بازیکنی که می‌خواهد بعد از فصلی کابوس‌وار، به بهترین شکل ممکن نسبت به آن واکنش دهد. بازیکنی که فصل پیش به عنوان مهره تعویضی برای پرسپولیس به میدان می‌آمد و ظرف چند دقیقه توان بدنی‌اش به حدی تحلیل می‌رفت که روی زمین دراز می‌کشید، حالا یکی از امید‌های اصلی گلزنی پرشور‌ها به‌حساب می‌آید و از محبوبیتی بالا برخوردار است.

مردی برای تمام خطوط

اسدی در برهه قبلی حضورش در تراکتور حضور جدی در پست دفاع را تجربه کرد و نشان داد که می‌تواند مهره قابل اتکایی در این منطقه باشد. او حالا در پست مهاجم مرکزی هم پتانسیل بالایش را به منصه ظهور گذاشته است. یک بازیکن همه‌پسته که مزد بازی‌های خوبش در لیگ بیست‌ودوم را با دعوت شدن به تیم ملی گرفت و باید دید در ادامه هم امیر قلعه‌نویی از او استفاده خواهد کرد یا خیر.

کفش طلا به او می‌رسد؟

فعلا همه نگاه‌ها به رقابت داغ رضا اسدی، محمد عباس‌زاده، مهدی قایدی، شهریار مغانلو و عارف رستمی به عنوان بهترین گلزنان این فصل است که در نهایت چه کسی برنده کفش طلا خواهد شد و باید دید اسدی در پایان فصل هم می‌تواند همچنان در صدر جدول گلزنان باشد یا نه. تا پایان هفته بیست‌وششم، رضا اسدی با ۱۱ گل زده صدرنشین جدول گلزنان است و محمد عباس‌زاده با ۱۰ گل زده و شهریار مغانلو و مهدی قایدی با ۹ گل زده در تعقیب او هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی