تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

کارزار «تعیین تکلیف و شفاف‌سازی صندوق تأمین آتیه برای بازنشستگان و پیشکسوتان بانک ملت»

کارزار «تعیین تکلیف و شفاف‌سازی صندوق تأمین آتیه برای بازنشستگان و پیشکسوتان بانک ملت» به بیش از ۵ هزار امضا رسید.

کد خبر: ۱۴۸۰۱۶
۱۱:۳۳ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲

 

کارزار «تعیین تکلیف و شفاف‌سازی صندوق تأمین آتیه برای بازنشستگان و پیشکسوتان بانک ملت»

دیدارنیوز: کارزار «تعیین تکلیف و شفاف‌سازی صندوق تأمین آتیه برای بازنشستگان و پیشکسوتان بانک ملت» به بیش از ۵ هزار امضا رسید.

جمعی از بازنشستگان و پیشکسوتان بانک ملت در کارزاری با عنوان «تعیین تکلیف و شفاف‌سازی صندوق تأمین آتیه برای بازنشستگان و پیشکسوتان بانک ملت» خواستار شفاف‌سازی و پرداخت منافع سرمایه و اندوخته تأمین آتیه به ذینفعان شدند.

در متن این کارزار آمده است:
«بازنشستگان به قیمت جوانی خود با صداقت و پشتکار سعی در انجام تمام امور محوله به نحو شایسته داشته‌اند تا بتواند باعث شکوفایی بانک ملت شوند. متأسفانه در زمان کهنسالی تیر ناملایمات، تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها و حق‌خوری‌ها از هر سو به پیکر آن‌ها روانه گشته است. با توجه به آمار بانک مرکزی هزینه واقعی معیشت شرافتمندانه (نه حداقلی) یک خانوار ۳ نفره در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به میزان ۱۳ میلیون تومان بوده است که امسال از مرز ۲۱ میلیون تومان نیز گذشته است؛ لذا نظر به افزایش هزینه‌ها و تورم در سال جدید کارد به استخوان بازنشستگان رسیده است. برای بهبود گوشه‌ای از این زخم‌ها بازنشستگان از آن مقام محترم تقاضا دارند در خصوص شفاف‌سازی و پرداخت منافع سرمایه و اندوخته تأمین آتیه به ذینفعان دستورات لازم صادر فرمایند.»

کارزار «تعیین تکلیف و شفاف‌سازی صندوق تأمین آتیه برای بازنشستگان و پیشکسوتان بانک ملت» با آدرس اینترنتی https://www.karzar.net/۶۴۶۷۴ از دی ماه سال گذشته آغاز شده و تا لحظه انتشار این خبر بیش از ۵۱۹۲ نفر آن را امضا کرده اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی