تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
نظام الدین موسوی خطاب به هیات عالی نظارت

چرا با افزایش قیمت خودروی داخلی مخالفت نمی‌کنید؟

سید نظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در اعتراض به افزایش قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی و مخالفت با واردات خودرو توسط هیات عالی مجمع تشخیص مصلحت، نوشت: آقایان هیات عالی نظارت! شما که با مصوبه مجلس برای واردات خودرو مخالفت کردید، چرا با افزایش بی‌سابقه قیمت خودروی داخل مخالفت نمی‌کنید؟ مگر مهار تورم، شعار سال و سیاست تصریح شده توسط مقام معظم رهبری نیست؟‌ می‌دانید با افزایش قیمت کارخانه خودرو‌ها چه تورمی بر کشور تحمیل می‌شود؟

کد خبر: ۱۴۷۸۶۰
۰۹:۳۷ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲

چرا با افزایش قیمت خودروی داخلی مخالفت نمی‌کنید؟

دیدارنیوز: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در توئیتی به مخالفت با واردات خودرو توسط هیات عالی مجمع تشخیص مصلحت، اشاره کرد.

سید نظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:

‏«جناب آقایان هیات عالی نظارت! شما که با مصوبه مجلس برای واردات خودرو مخالفت کردید، چرا با افزایش بی سابقه قیمت خودروی داخل مخالفت نمی‌کنید؟ مگر مهار تورم، شعار سال و سیاست تصریح شده توسط مقام معظم رهبری نیست؟‌ می‌دانید با افزایش قیمت کارخانه خودرو‌ها چه تورمی بر کشور تحمیل می‌شود؟»

مطلب مرتبط:

موج گرانی در بازار خودرو

جدول قیمت نهایی خودروها با مالیات و هزینه‌های جانبی

اعتراض نمایندگان به حذف واردات خودروهای دست دوم و پاسخ مجمع تشخیص!

بازار خودرو؛ شاهین G سایپا ۱۰۰ میلیون گران شد

نماینده مجلس: قیمت پژو به یک میلیارد رسیده؛ استیضاح وزیر صمت را به جریان بیاندازید

بازار خودرو؛ تداوم روند صعودی قیمت‌ها

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی