تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
هرج و مرج مدیریتی و سردرد هواداران استقلال

فتح‌الله‌زاده و ادامه سریال «استعفا»!

هواداران استقلال بار دیگر با شنیدن وضعیت مدیریتی باشگاه خود نگران شدند؛ مدیریتی که مدام بر طبل استعفا می‌کوبد اما تغییری صورت نمی‌گیرد و مدیرعامل آن علی فتح‌الله‌زاده بار دیگر سریال استعفا به راه انداخت و مشخص نیست می‌رود یا مثل همیشه می‌ماند؟

کد خبر: ۱۴۷۸۵۵
۰۸:۵۹ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲

فتح‌الله‌زاده و ادامه سریال «استعفا»!

دیدارنیوز: «علی فتح‌الله‌زاده» بار دیگر از سمت خود کناره‌گیری و استعفای خود را به صورت رسمی در تلویزیون اعلام کرد.

علی فتح‌الله زاده در حضور دوباره‌اش در باشگاه استقلال روز‌های جنجالی را تجربه کرده و مسجل‌شدن حذف آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا و ناتوانی در پرداخت مطالبات چهره‌هایی مثل آندره‌آ استراماچونی و لئوناردو پادوانی باعث شده تا برخلاف دوره‌های قبلی که فتح‌الله‌زاده در بین هواداران محبوبیت نسبی داشت، این‌بار تمامی علاقه‌مندان به تیم استقلال را در مقابل خود ببیند و در ورزشگاه‌ها با شعار‌های تندی علیه خود مواجه شود.

فتح‌الله‌زاده هفته گذشته و بعد از قطعی‌شدن حذف استقلال از آسیا و ناتوانی در تسویه‌حساب بدهی‌های موجود، استعفای خود را تقدیم هیات‌مدیره باشگاه استقلال کرد، اما در تصمیمی عجیب از سوی اعضای هیات‌مدیره، استعفای مدیرعامل آبی‌ها رد شد تا همچنان این مدیر باتجربه و البته پرحاشیه در استقلال بماند و کارش را ادامه بدهد.

مدیرعامل استقلال در روز‌های گذشته مشاجرات تندی را با مسئولان سازمان خصوصی‌سازی داشته و ابهامات متعدد مالی فتح‌الله‌زاده باعث شده تا سازمان بازرسی کل کشور وارد عمل شده و مدارک و مستندات این باشگاه را زیر ذره‌بین قرار بدهد. چند اتهام جنجالی هم به مدیرعامل آبی‌ها وارد شده که البته علی فتح‌الله‌زاده خود را در این زمینه مقصر نمی‌داند و همچنان مشاجرات در این‌باره وجود دارد.

سازمان خصوصی‌سازی ساعاتی پیش در بیانیه‌ای علیه علی فتح‌الله‌زاده، توضیح داد که مدیرعامل استقلال ۲ بار از حساب باشگاه بابت چک شخصی‌اش برداشت هزینه داشته و در این بیانیه از وزارت ورزش خواسته شده بود که زودتر به شرایط مدیریت باشگاه استقلال رسیدگی و زمینه تغییر در ساختار این باشگاه را فراهم آورند.

مطلب مرتبط:

بیانیه دوم خصوصی‌سازی علیه فتح‌الله‌زاده؛ ۱۴۰ هزار یورو کجاست؟

علی فتح‌الله‌زاده ساعتی بعد از انتشار این بیانیه، ضمن رد اتهامات مطرح شده علیه خود بار دیگر استعفایش را علنی کرد که به نظر می‌رسد با توجه به حواشی ایجاد شده، این‌بار با استعفای او موافقت خواهد شد و احتمالاً استقلالی‌ها باید برای دومین‌بار در فصل جاری، شاهد تغییر مدیرعامل در باشگاه خود باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی