تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تساوی پرهیجان لیورپول و آرسنال در آنفیلد

پپ، برنده دوئل آرتتا و کلوپ!

تیم آرسنال در راه قهرمانی لیگ جزیره، برد دو گله را با تساوی برابر لیورپول عوض کرد تا بیش از همه پپ گواردیولا سرمربی من‌سیتی از این نتیجه خوشحال شود.

کد خبر: ۱۴۷۷۸۸
۲۱:۳۳ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲

پپ، برنده دوئل آرتتا و کلوپ!

دیدارنیوز: سی‌امین هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس با تساوی جذاب تیم‌های آرسنال و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به پایان رسید.

پرونده هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس، امشب (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار بسته شد که در آخرین و مهمترین بازی لیورپول و آرسنال در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

گابریل مارتینلی در دقیقه هشتم آرسنال صدرنشین را پیش انداخت و بیست دقیقه بعد گابریل ژسوس اختلاف را برای توپچی‌ها به دو گل افزایش داد. لیورپول در دقیقه ۴۲ توسط محمد صلاح یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و سه دقیقه به پایان وقت‌های نیمه دوم هم روبرتو فیرمینو با زدن دومین گل، میزبان را از شکست خانگی نجات داد. این در حالی بود که صلاح یک ضربه پنالتی را هم خراب کرد.

با این نتیجه، اگرچه یک امتیاز به امتیازات آرسنال اضافه شد و این تیم همچنان با ۷۳ امتیاز صدرنشین جدول است، اما حاشیه امنیت شاگردان میکل آرتتا در صدر نسبت به هفته گذشته کمتر شد و این در حالیست که آن‌ها نسبت به منچسترسیتی رده دومی که ۶۷ امتیازی است، یک بازی هم بیشتر انجام داده‌اند.

به گزارش دیدارنیوز، لیورپول تیم افت‌کرده این فصل که امشب نمی‌خواست در آنفیلد امتیازی از دست بدهد، در دقایق پایانی فشار سنگینی روی دروازه توپچی‌ها آورد اما با درخشش رمسدیل در چارچوب آرسنال، صلاح و تیمش به تساوی رضایت دادند.

در جدول پس از آرسنال و منچسترسیتی، نیوکاسل و منچستریونایتد هردو با ۵۶ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب سوم و چهارم هستند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی