تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

جنجال ستاره رئال مادرید؛ مشتزنی به صورت حریف در پارکینگ!

درگیری فیزیکی فدریکو والورده ستاره اروگوئه‌ای و خط میانی باشگاه رئال مادرید که به صورت الخاندرو بائنا بازیکن ویارئال مشت کوبید، جنجال بزرگی پیرامون این بازیکن به راه انداخته و ممکن است او با محرومیت سنگین مواجه شود.

کد خبر: ۱۴۷۷۸۷
۲۱:۲۴ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲

جنجال به سبک ستاره رئال مادرید؛ مشتی به صورت حریف!

دیدارنیوز: مشت خوردن الخاندرو بائنا بازیکن ویارئال از فدریکو والورده ستاره خط میانی رئال مادرید به دلیل بی‌احترامی به خانواده‌ او جنجال بزرگی در رسانه‌های اسپانیایی به پا کرده است.

شب گذشته رئال‌مادرید در خانه خود میزبان ویارئال بود و بازی را به میهمان خود واگذار کرد.

میهمانی شب گذشته شاید از لحاظ فنی و فوتبالی برای بائنا بازیکن ویارئال شیرین و جذاب بود، اما با توجه به بی‌احترامی‌هایی که این بازیکن به فدریکو والورده انجام داده، دیشب را با درد در ناحیه صورت سپری کرد. والورده در جریان بازی شاهد توهین به فرزند خود بود و به بائنا گفت که پس از بازی منتظر تو هستم. والورده در پارکینگ چند مشت به صورت بائنا کوبید و اینگونه میزبانی خود برای بائنا را تکمیل کرد!

جنجال به سبک ستاره رئال مادرید؛ مشتی به صورت حریف!

ماجرای دیشب از ماه‌های گذشته آغاز می‌شود؛ آنجایی که فدریکو خبر احتمال سقط فرزند درون شکم همسرش را از او شنید و دوران سختی برای خانواده او رقم خورد. این اتفاق هرگز رخ نداد و فرزند به دنیا نیامده او در سلامت کامل به سر می‌برد، اما برای والورده این موضوع خط قرمز زندگی شخصی‌اش به حساب می‌آید و واکنشش در برابر تمسخر و بی‌احترامی مربوط به این موضوع بسیار شدید خواهد بود.

پیش از اتفاق دیشب و مشت زدن والورده به بائنا، این بازیکن در جریان بازی جام حذفی، داستان امروز را رقم زده و توهین‌های خود را شروع کرد. والورده، اما بار دیگر از کنار توهین‌های او گذر کرده، اما دیشب دیگر توان حفظ آرامش خود نداشته و به بائنا حمله کرده.

این موضوعات از زبان اطرافیان و دوستان والورده به گوش رسانه‌ها رسیده و در طرف مقابل الخاندرو بائنا معتقد است هرگز چنین کاری انجام نداده است. او در شبکه‌های اجتماعی پستی منتشر کرد و نوشت: بسیار متاسفم از حمله‌ای که بعد از بازی دیشب به من شد و از آنچه در مورد من گفته می‌شود، شگفت‌زده شدم. اینکه من این توهین‌ها را کرده‌ام، کاملا نادرست است.

مطلب مرتبط:

دیدار سارا خادم با رئیس و اسطوره رئال مادرید +عکس

رئال مادرید و والورده باید خیلی خوشحال باشند چراکه با تمام گفته‌های بائنا تا کنون نه ویارئال و نه خود بازیکن هیچگونه شکایتی از فدریکو والورده نکرده‌اند و فعلا رئال هیچ محدودیتی در استفاده از بازیکن اروگوئه‌ای خود ندارد. البته همین شکایت نکردن ویارئال هم تا حدودی به ظاهر حق را به سمت والورده می‌کشاند. اگر شکایتی علیه رئال و بازیکنش ثبت شود، کار آن‌ها به مراتب سخت‌تر خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی