تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

مس ۰ - پرسپولیس ۱؛ ۳ امتیاز با ترس و لرز!

تیم پرسپولیس در دیداری که حریفش بیش از ۶۵ دقیقه ۱۰ نفره بود، با تصمیمات یحیی گل‌محمدی به سختی از سد مس رفسنجان گذشت و کویر را ترک کرد.

کد خبر: ۱۴۷۳۹۶
۲۲:۰۹ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ مس ۰ - پرسپولیس ۰

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: مهمترین اتفاق این بازی در دقیقه ۲۵ رخ داد؛ زمانی که عبدی با خطای رامتین سلیمان‌زاده روی زمین افتاد و داور پس از نظر کمک داور به سود پرسپولیس پنالتی و اخراج اعلام کرد.

این اتفاق باعث شد تا نزدیک به پنج دقیقه بازی متوقف شود و پس از پایان اعتراضات بازیکنان مس، گولسیانی از روی نقطه پنالتی گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

در نیمه دوم انتظار می‌رفت پرسپولیس با هجوم بیشتر به گل‌های بعدی برسد، اما یحیی گل محمدی ترجیح داد در دقیقه ۸۵ دیاباته و عالیشاه را وارد زمین کند و در لحظات پایانی چیزی نمانده بود که حملات میزبان به گل تساوی منجر شود، اما یحیی با ترس و لرز و سه امتیاز حساس از دل کویر خارج شد!

به این ترتیب، پرسپولیس طلسم شکست‌ناپذیری مس در خانه را از بین برد و پس از سپاهان و استقلال ۵۲ و ۴۹ امتیازی، با ۴۸ امتیاز در رده سوم باقی ماند.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۲۵: مهمترین اتفاق این بازی در همین دقیقه رخ داد و پس از پاسکاری سریع پرسپولیسی‌ها و نفوذ عبدی به قلب دفاعی مس، رامتین سلیمان زاده روی مهاجم پرسپولیس خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد و بازیکن مس را اخراج کرد تا بازی برای دقایقی دچار تنش شود.

گزارش زنده؛ مس ۰ - پرسپولیس ۰

گل اول پرسپولیس! دقیقه ۳۰: گئورگی گولسیانی مدافع گرجی و پنالتی‌زن پرسپولیس بدون توجه به حواشی حامد لک توپ را به راحتی وارد دروازه میزبان کرد.

نیمه اول این دیدار با برتری یک گله پرسپولیس به پایان رسید. تیم یحیی در نیمه دوم فرصت بیشتری برای حملات مقابل تیم ۱۰ نفره مس خواهد داشت.

دقیقه ۴۶: یک ارسال برای عمری با خروج لک از دروازه مس همراه بود، اما مهاجم پرسپولیس نتوانست از این فرصت و اشتباه لک استفاده کند و برخورد او با دروازه‌بان مس را داور خطا اعلام کرد.

دقیقه ۶۰: حملات سنگین پرسپولیس روی دروازه مس ۱۰ نفره و هجوم سریع عمری، توپ را به سروش رفیعی رساند که ضربه این بازیکن را مدافع مس از روی خط دروازه برگشت داد.

دقیقه ۸۶: مس فرصت بزرگی برای گل تساوی داشت و در حالی که مدافعان پرسپولیس تماشاگر بودند، ضربه بازیکن میزبان به آرامی از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، ایمان سلیمی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، حسن جعفری، مهدی ترکمان، مهرداد رضایی، سید مهدی حسینی، محمدمهدی محبی، فراز امامعلی و لوسیانو پریرا.
سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، محمد عمری و مهدی عبدی
سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی