تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
کاهش دمای ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای در استان‌های ساحلی خزر

هواشناسی ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید از شمال غرب کشور و بارش‌های پراکنده همچنین کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای در استان‌های ساحلی خزر خبر داد.

کد خبر: ۱۴۷۳۴۹
۰۹:۰۲ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۲

هواشناسی ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید

دیدارنیوز: صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی سامانه بارشی به‌تدریج از شمال غرب وارد کشور شده و در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و جنوب‌غرب استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی سبب بارش برف و باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد سبب بارش تگرگ خواهد شد.

وی ادامه داد: شنبه (۱۲ فروردین) در شمال غرب سواحل شمالی، شمال شرق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش ادامه خواهد داشت.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه (۱۳ فروردین) در ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و شمال شرق و دوشنبه (۱۴ فروردین) در شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. سه‌شنبه (۱۵ فرودین) نیز در اغلب مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

وی افزود: طی دو روز آینده در شمال غرب غرب استان‌های ساحلی خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و نواحی مرکزی کشور و شنبه و یکشنبه علاوه بر این مناطق در شمال شرق و شرق کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد و بارش در شمال غرب، برخی نقاط غرب و ارتفاعات البرز به صورت برف و کولاک خواهد بود و بیشترین کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بین ۱۰ تا ۱۵ درجه است. در سایر مناطق ذکر شده نیز بین ۴ تا ۹ درجه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان گفت: طی دو روز آینده در غالب مناطق کشور وزش باد شدید و در نقاط مستعد گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: خلیج فارس و تنگه هرمز روز‌های شنبه تا دوشنبه مواج و طوفانی است. دریای خزر نیز تا یکشنبه مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ فروردین) نیمه‌ابری و وزش باد شدید و کاهش محسوس دما، گاهی بارش پراکنده و از اواخر وقت کاهش ابر با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ و روز یکشنبه (۱۳ فروردین) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ فروردین) بندرعباس با دمای ۲۸ و ۲۹ درجه سانتیگراد گرمترین امروز همدان با دمای ۴- درجه سانتیگراد و فردا شهرکرد با دمای ۷- سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی