تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هشدار سطح نارنجی جوی و زرد دریایی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی و سطح زرد دریایی، گفت: طوفان شدید و دریا مواج پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۴۷۳۴۱
۱۹:۳۸ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲

هشدار سطح نارنجی جوی و زرد دریایی در سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز: محسن حیدری اظهار داشت: از بعد ظهر شنبه تا صبح دوشنبه ۱۲ تا ۱۴ فروردین‌ماه وزش باد شدید از سمت غرب تا جنوب غرب و در روز یکشنبه طوفان گرد و خاک برای مناطق مرکزی و جنوبی استان سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین از بعد از ظهر یکشنبه تا روز چهارشنبه ۱۳ تا ۱۶ فروردین با صدور هشدار زرد دریایی وزش باد شدید با جهت غرب با سرعت ۵۵ کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج تا ۲ متر برای مناطق ساحلی و دور از ساحل در دریای عمان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به صدور هشدار نارنجی توسط اداره‌کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان، گفت: عدم تردد غیرضروری در زمان غبار آلود شدن هوا و منع تردد ضروری در جاده‌ای مواصلاتی به ویژه محور ایرانشهر- بم، زاهدان- خاش و خاش- سروان توصیه می‌شود.

حیدری ادامه داد: همچنین توصیه می‌شود از روشن کردن آتش در روز طبیعت پرهیز شود و از اتراق کردن در دامنه کوه‌ها به جهت احتمال ریزش سنگ و از صعود به ارتفاعات خودداری شود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مواج بودن دریای عمان توصیه می‌شود از شنا و تفریحات دریایی خورداری شود و در تردد‌های دریایی به ویژه تردد با شناور‌های سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی احتیاط شود و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان دریایی در نظر گرفته شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی