تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

دهقان: حقایقی را در مورد پول‌شویی بیان می‌کنم

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: لایحه دولت در خصوص مبارزه با پول‌شویی که اخیرا به مجلس ارائه شد لایحه ضعیفی بود که توسط ما در کمیسیون قضایی اصلاح و تقویت شد.

کد خبر: ۱۴۷۲۴
۱۰:۲۴ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد دهقان با اشاره به اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه کشورمان در خصوص پول‌شویی و اتهاماتی که از سوی وی به جمهوری اسلامی ایران وارد شد، گفت: همیشه تلاش کرده ام پرچمدار مبارزه با پول‌شویی باشم و در این راستا قانون پول‌شویی را در سال ۸۶ با کمک دوستانم به تصویب رساندیم.

نماینده مردم طرقبه و چناران افزود: لایحه دولت در خصوص مبارزه با پول‌شویی نیز که اخیرا به مجلس ارائه شد لایحه ضعیفی بود که توسط ما در کمیسیون قضایی اصلاح و تقویت شد.

نایب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: با توجه به ضعف هایی که در شورای دولتی مبارزه با پول‌شویی وجود دارد انشاالله صبح روز یکشنبه در صحن علنی مجلس و در نطق خود حقایقی را در خصوص موضوع پول‌شویی بیان خواهم کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی