تیتر امروز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.
پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو
مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور و همراهان

پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو

پس از سانحه تلخ و شوکه‌کننده سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در آن حضور داشتند، پیکر...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.

ابتکار: گزارشی از پرونده «پسران شوشتری» خواسته‌ایم

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت که برای روشن شدن جزییات پرونده "تجاوز به پسران نوجوان شوشتری" گزارشی از استان مربوطه خواسته‌ایم که در صورت لزوم درباره آن اعلام نظر می‌کنیم.

کد خبر: ۱۴۷۰۶
۰۸:۳۵ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - معصومه ابتکار با اشاره به پرونده "تجاوز به پسران نوجوان شوشتری" درباره رسیدگی به وضعیت پرونده این نوجوانان بیان کرد که در همین راستا برای روشن شدن جزییات این مسئله گزارشی از استان مربوطه درخواست کرده‌ایم که در صورت بررسی این پرونده اگر لازم باشد درباره آن اعلام نظر می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آموزش‌های "خودمراقبتی" در مدارس و صداوسیما چه تاثیری در جلوگیری از بروز این اتفاقات دارد؟ گفت: یکی از مسائل مهمی که با آموزش و پرورش در این زمینه مطرح کرده‌ایم مسئله "خود مراقبتی" است چراکه به نظر می‌رسد آموزش‌های خودمراقبتی کودکان و نوجوانان برای عزت نفس و امنیت آنها موضوعی کلیدی است.

 ابتکار در ادامه  با اشاره به لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان افزود: "خود مراقبتی" از مسائلی است که در این لایحه مورد تاکید قرار گرفته و برای آن تقسیم کار دستگاهی شده، امیدواریم که به زودی اجرایی شود. همچنین در لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان مسئولیت دستگاه‌های مختلفی مانند سازمان بهزیستی، اورژانس اجتماعی، وزارت آموزش و پرورش و... در حوزه آموزش و توان‌افزایی کودکان و نوجوانان مشخص شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی