تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
دادستان نظامی استان گلستان:

اگر در اسکورت مدیران تأمین اجتماعی قصوری بوده، برخورد قاطع می‌کنیم

دادستان نظامی استان گلستان گفت: چنانچه محرز شود قصور یا تقصیری در تأمین نیروی اسکورت امنیتی، انتظامی و ترافیکی مسیر حرکت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهان وی به گرگان صورت گرفته با مقصران در هر مقامی مطابق قانون برخورد قاطع می شود.

کد خبر: ۱۴۷۰۴
۲۱:۲۹ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، محمدرضا محمودی اظهار کرد: وظیفه داریم به تمامی جرایم نیروهای مسلح، حتی کوچکترین مورد، رسیدگی کنیم و در این رابطه با هیچ‌کس تعارف نداریم.

وی عنوان کرد: در زمینه تصادم خودرو حامل رئیس سازمان تأمین اجتماعی و سایر مدیران وزارت کار و تعاون تاکنون گزارشی در زمینه بروز تخلف یا قصور مأموران در تأمین امنیت و ترافیک مسیر سفر به دادسرای نظامی استان گلستان گزارش نشده است.

دادستان نظامی گلستان در پاسخ به پرسشی درباره اینکه سرپرست اداره امنیتی و انتظامی استانداری گلستان به نامه‌ای اشاره کرده که بر اساس آن نیروی انتظامی و پلیس راه از قبل در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده‌اند، گفت: مکاتبات استانداری از طریق شبکه دولت در اختیار دستگاه‌های مخاطب قرار می‌گیرد و باید بررسی شود نامه‌ای که صبح روز چهارشنبه - 23 آبان - خطاب به فرمانده انتظامی گلستان نوشته شده، آیا در اختیار وی قرار گرفته است یا خیر؟

محمودی اضافه کرد: در این زمینه باید تمامی جوانب بررسی و سپس اعلام جرم شود و پس از آن دادستان نظامی در پرونده ورود و بررسی و رسیدگی لازم را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در صورت محرز شدن قصور یا تقصیر احتمالی علیه مأمور یا مأموران متخلف در هر رده سازمانی اعلام جرم خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی