تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

رحمان رضایی - تیم ملی؛ جدایی زودهنگام؟!

رحمان رضایی، یکی از دستیاران امیر قلعه‌نویی در تیم ملی فوتبال است اما توییت یک مسوول تندرو در ورزش ایران باعث شده تا آینده کاری او در تیم ملی در هاله‌ای ابهام باشد.

کد خبر: ۱۴۶۹۰۲
۱۰:۴۲ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۲

رحمان رضایی - تیم ملی؛ جدایی زودهنگام؟!

دیدارنیوز: با توجه به غیبت «رحمان رضایی» در جلسه تمرینی روز گذشته (دوشنبه)، به نظر می‌رسد کار او در تیم ملی خیلی زود به پایان رسید.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از توافق با مدیران فدراسیون فوتبال برای پذیرش هدایت تیم ملی، لیست دستیاران خود را معرفی کرد. البته که گفته می‌شود قلعه‌نویی در نظر دارد که یک دستیار خارجی و یک دستیار ایرانی دیگر را هم به کادرفنی خود اضافه کند، اما در فهرست اولیه ژنرال، نام ۵ مربی به چشم می‌خورد که مراسم معارفه آن‌ها به صورت رسمی روز گذشته انجام شد و کادرفنی جدید تیم ملی، کارشان را در زمین شماره ۲ کمپ تیم‌های ملی آغاز کردند.

سعید الهویی، رحمان رضایی، علی‌اصغر قربانعلی‌پور، آلین دینکا و علی کمانگری مربیان مورد نظر امیر قلعه‌نویی بودند که مورد تایید مدیران فدراسیون فوتبال هم قرار گرفتند و از سوی روابط عمومی فدراسیون اعلام شد که بعد از فیفادی ماه مارچ، مقدمات اضافه شدن یک مربی خارجی و یک مربی داخلی دیگر به کادرفنی تیم ملی انجام می‌شود، اما حالا با گذشت یک روز از معارفه کادرفنی جدید، غیبت رحمان رضایی در تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی خبرساز شده و گفته می‌شود دوره حضور او به پایان رسیده است!

توییت معاون وزیر علیه مربی تیم ملی!

وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزارت ورزش‌وجوانان بعد از معارفه رسمی کادرفنی جدید تیم ملی فوتبال ایران، با بازخوانی اظهارات رحمان رضایی در ماه‌های گذشته، به شدت نسبت به انتخاب این مربی جوان برای حضور کادرفنی تیم ملی موضع گرفت و از تصمیم مدیران فدراسیون فوتبال گلایه کرد. یامین‌پور در صفحه توییتری خود نوشت: «ایشون به عنوان مربی تیم ملی فوتبال انتخاب شدند! به نظر شما به کسی که چنین وقیحانه به جمهوری اسلامی اهانت می‌کند، می‌توان اعتماد کرد که زیر پرچم مقدس صادقانه خدمت کند؟! مسوولان فدراسیون فوتبال اگر از خرج کردن ۲۰ هزار دلار پاداش جام جهانی فارغ شدند، به سوال فوق پاسخی بدهند».

رحمان رضایی یکشنبه در محل تمرین تیم ملی حضور پیدا کرده بود، اما بعد از اظهارات توییتری معاون وزیر ورزش‌وجوانان، رضایی در جلسه تمرینی دوشنبه تیم ملی غایب بود تا گمانه‌زنی‌ها درباره آینده همکاری او با تیم ملی به اوج خود برسد و خبر‌های غیررسمی حکایت از آن دارد که دستیار مورد نظر امیر قلعه‌نویی، از سمتش کنار رفته و سرمربی تیم ملی باید به سراغ انتخاب یک گزینه دیگر برود.

در انتظار واکنش ژنرال

امیر قلعه‌نویی روز گذشته در صحبت‌های خود در چند نوبت از اعتماد مدیران فدراسیون فوتبال قدردانی کرد و گفته می‌شود که بعد از حواشی به وجود آمده، قلعه‌نویی در تلاش بوده تا با رایزنی با مدیران فدراسیون بتواند مشکل به وجود آمده برای رحمان رضایی را برطرف کند، اما به نظر می‌رسد که این اتفاق میسر نخواهد بود و مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران به نظر می‌رسد در ۴۸ سالگی تجربه حضور یک‌روزه در کسوت مربی را در عرصه ملی به‌دست آورده است!

تیم ملی فوتبال ایران روز سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی روسیه برود و سپس شاگردان قلعه‌نویی روز هشتم فروردین‌ماه در دیداری خانگی مقابل تیم ملی کنیا قرار خواهند گرفت که باید دید در فرصت زمانی کوتاه باقی‌مانده، آیا از جانشین رحمان رضایی در کادرفنی پرده‌برداری خواهد شد یا قلعه‌نویی با حضور ۴ دستیار کارش را در تیم ملی دنبال خواهد کرد. از رضا عنایتی، کریم باقری و وحید هاشمیان به عنوان گزینه‌های احتمالی حضور در تیم ملی به عنوان مربی یاد می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی