تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
پس از رسیدن پول برای استراماچونی، صدای اعتراض بازیکنان درآمد

بحران تازه در استقلال؛ ما هم پول می‌خواهیم!

مدیران آبی‌پوش که همزمان درگیر حل‌وفصل چند پرونده مالی مهم از جمله پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی هستند، حالا در مقابل خود یک اتفاق تازه و جنجالی را هم می‌بینند و آن‌هم اعتصاب بازیکنان استقلال است؛ اعتصابی که روز گذشته انجام شد و ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌ها هم در حمایت از شاگردانش، با آن‌ها همراهی کرد.

کد خبر: ۱۴۶۷۴۲
۱۱:۰۸ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۱

بحران تازه در استقلال؛ ما هم پول می‌خواهیم!

دیدارنیوز: بازیکنان استقلال روز گذشته دست به اعتصاب زدند و در تمرین تیم‌شان شرکت نکردند.

مدیران باشگاه استقلال در واپسین روز‌های سال ۱۴۰۱ و در آخرین روز‌هایی که برای دریافت مجوز حرفه‌ای‌سازی فرصت دارند، چالش‌های متعددی را در مقابل خود می‌بینند؛ مشکلاتی که شاید بزرگ‌ترین آن، موضوع بدهی حدوداً ۸۰ میلیاردی آبی‌ها به آندره‌آ استراماچونی باشد، اما به جز این سرمربی ایتالیایی برخی از بازیکنان سابق استقلال هم از تیم‌شان طلبکار هستند و مباحثی مثل عدم تسویه‌حساب با گابریله پین و شکایت مدیر برنامه‌های کوین یامگا هم مطرح است.

استقلالی‌ها در روز‌های گذشته با همراهی مدیران فدراسیون فوتبال و مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان توانستند با فدراسیون فوتبال قطر برای پرداخت مطالبات آندره‌آ استراماچونی به توافق برسند و طی ۴۸ ساعت آینده، قرار است به صورت کامل با این سرمربی ایتالیایی تسویه‌حساب شود. بخشی از مطالبات از طریق پاداش آبی‌ها نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت می‌شود و بخش دیگری از این پول هم قرار است به واسطه وصول مطالبات آبی‌ها از اسپانسر قبلی‌شان که یک اپراتور تلفن‌همراه بود، به حساب سرمربی ایتالیایی واریز شود.

مدیران آبی‌پوش که همزمان درگیر حل‌وفصل چند پرونده مالی مهم از جمله پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی هستند، حالا در مقابل خود یک اتفاق تازه و جنجالی را هم می‌بینند و آن‌هم اعتصاب بازیکنان استقلال است؛ اعتصابی که روز گذشته انجام شد و ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی آبی‌ها هم در حمایت از شاگردانش، با آن‌ها همراهی کرد تا در آخرین روز‌های سال ۱۴۰۱ تمرینات استقلال تعطیل شده و خبری از حضور بازیکنان در تمرین نباشد.

از حمایت سرمربی تا رهبری مدافع شماره ۵!

ریکاردو ساپینتو بعد از آنکه تیمش مقابل فولاد خوزستان به پیروزی رسید و آماده ورود به تعطیلات فیفادی شد، برای اولین‌بار در فصل جاری نسبت به مشکلات مالی تیمش واکنش نشان داد و گفت: «نمی‌خواهم بگویم مقصر چه کسانی هستند یا یک نفر مقصر است، ولی در چند ماه گذشته شرایط سختی داشتیم. مدتی است همه درباره استراماچونی و طلبش صحبت می‌کنند، ولی پول کادر فنی و بازیکنان خودمان هست. من ۱۰، ۱۲ بازی است که پاداش نگرفته‌ام. ما گریه نمی‌کنیم تا بگوییم این مشکلات را داریم، اما واقعیتی است که درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم. برخی بازیکنان ما به خاطر مخارج‌شان خودروی خود را فروخته‌اند».

ساپینتو در شرایطی این اظهارات را به زبان آورد، که بعد از دیدار با فولاد خوزستان دیگر عارف غلامی در تمرینات آبی‌ها در روز‌های گذشته شرکت نکرده و در کنار او، مهدی مهدی‌پور و حسین حسینی هم این مدافع باتجربه را همراهی کردند که سرانجام روز گذشته اعتصاب بازیکنان استقلال همگانی شد و در کنار یکدیگر، آبی‌پوشان با وجود حضور در محل کمپ تمرینی تیم، حاضر به انجام تمرین نشدند.

حمایتی از سوی مدیریت باشگاه حس نمی‌کنیم

بازیکنان استقلال شب گذشته و بعد از حواشی ایجاد شده درباره تمرین تحریم، با انتشار پیامی مشترک در صفحات اینستاگرامی نسبت به شرایط مالی باشگاه در ۳-۲ ماه اخیر واکنش نشان دادند و مدعی شدند که با وجود قول‌های داده شده از سوی مدیریت باشگاه، اما آن‌ها حمایتی از سوی کادر مدیریتی حس نمی‌کنند و از این شرایط خسته شده‌اند.

آبی‌پوشان پایتخت البته در پایان پیام اینستاگرامی خود به هواداران استقلال دلگرمی داده‌اند که با تمام وجود برای تیم‌شان تلاش می‌کنند و در مسیر رسیدن به موفقیت کوتاهی نخواهند کرد. بعد از تحریم تمرینات و انتشار پیام مشترک در فضای مجازی، هنوز مدیران باشگاه استقلال واکنشی از خود نشان نداده‌اند، اما به نظر می‌رسد که با توجه به تعطیلات فیفادی، این مشکل احتمالاً تا پیش از دیدار هفته بیست‌وچهارم استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان که یازدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ به انجام می‌رسد، برطرف خواهد شد.

بحران تازه در استقلال؛ ما هم پول می‌خواهیم!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی