تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
ادامه مسمومیت‌های سریالی در مدارس ایران

مسمومیت ۱۸ دانش آموز دختر در قوچان

در ادامه موج مسمومیت‌ها در مدارس دخترانه ایران، فرماندار قوچان از مسمومیت ۱۸ نفر از دانش آموزان مدرسه دخترانه عطار در این شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۶۲۳۰
۱۳:۴۵ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مسمومیت ۱۸ دانش آموز دختر در قوچان

دیدارنیوز: عباسعلی صفایی اظهار داشت: امروز صبح اطلاع دادند تعدادی از دانش آموزان آموزشگاه دخترانه عطار درپی استثمام بو بی حال شدند که از این تعداد ۱۸ نفر با ۴ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان موسی بن جعفر منتقل شدند و کار درمانشان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیشتر این جریان حالت روانی دارد و دانش‌آموزان بدحال نیستند، افزود: بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده اورژانس در مدرسه مستقر شد و تعدادی از این دانش آموزان که دچار بی حالی و سرگیجه بودند به بیمارستان منتقل شدند.

صفائی ادامه داد: تعدادی از دانش‌آموزان نیز به لحاظ جو روانی و نگرانی و اضطراب دچار استرس شده بودند و مورد خاصی نداشتند.

فرماندار قوچان تصریح کرد: از حوزه‌های مختلف شهرستان مسئولان در مدرسه حضور دارند و موضوع در حال بررسی است و به محض اینکه به یک نتیجه جامع در مورد علل این حادثه برسیم حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی افزود: خانواده‌ها نگران نباشند و دانش آموزانی که به بیمارستان منتقل شدند حال عمومیشان خوب است و مشکل خاصی ندارند.

صفائی اظهار کرد: از رسانه‌ها درخواست داریم تا کمک کنند نگرانی در جامعه ایجاد نشود و خانواده‌ها اطمینان داشته باشند مورد خاصی نیست؛ همکاران فرهنگی ما خادمان مردم هستند و شبانه روز در حال تلاش هستند و این موضوع نیز تحقیق و بررسی می‌شود و به محض حصول نتیجه به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی