تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی
بازنشر/ گفت‌وگوی دیدارنیوز با مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و تلویزیون

ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی

دیدارنیوز در سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ گفت و گویی را با مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و تلویزیون انجام داده بود و امروز به بهانه درگذشت این پیشکسوت این گفتگو بازنشر می‌شود.
چرا صدا و سیما گزارش تهیه نمی‌کند؟

ببینیمتون آقای آتشین مزاج!

ماجرای انتشار گاز سمی در مدارس دخترانه و مسمومیت دانش‌آموزان دختر دبستانی و دبیرستانی، اتفاقات جنبی دیگری هم داشته که خود آنها هم نیاز به بحث و بررسی و مداقه دارند!

کد خبر: ۱۴۶۱۴۰
۱۱:۴۸ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ببینیمتون آقای آتشین مزاج!

 

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: الان دو سه روزی است که چشم بنده و مخاطبان میلیونی صدا و سیمای محترم به صفحه تلویزیون دوخته شده بلکه جمال یک آدم شیک با کت و شلوار خاکستری را ببینیم در حالی یک گزارشگر تازه‌کار و ناآشنا مشغول مصاحبه گرفتن از او است و شخص مورد نظر هم از اینکه به مادر یکی از دختران مسموم شده در قضیه اخیر، حمله برده و موهایش را کشیده ابراز پشیمانی می‌کند؛ اما دریغ از یک فریم تصویر!

بعد از صدها بار پخش شدن آن تصویر تکان‌دهنده در فضای مجازی و تلویزیون‌های آن‌ور آب، ما نیز مثل همه مردم تصور می‌کردیم در کمتر از یک ساعت شخص مورد نظر توسط پلیس محترم و نیروهای فراجا جلب و دستگیر شده و مثل بقیه افرادی که در اعتراضات اخیر بازداشت شدند و به صورت داوطلبانه ابراز ندامت کردند، این آقای شیک که اصلا شدت خشونتش به دک و پوزش نمی‌آمد هم می‌آید جلوی دوربین و اقرار می‌کند که یک لحظه شیطان گولش زده و از این کار پشیمان است.

اما بر خلاف انتظار پلیس و وزارت کشور هیچ ردی از این شخص نداشتند تا اینکه نام و مشخصات این فرد، محل کار و کاسبی و حتی پاتوق قلیان کشیدنش هم توسط کاربران گمنام فضای مجازی منتشر شد و شاید پلیس از این طریق توانست این مرد خشن را در کمترین زمان دستگیر کند!

حالا ما دو سه روزی هست که از پای گیرنده‌های خود تکان نخورده‌ایم تا شاید با دیدن مصاحبه تلویزیونی او، بیشتر از دلایل این کار ناپسندش بفهمیم و تجربه‌ای به زندگی‌مان بیفزاییم اما همچنان خبری نیست! شخصا نمی‌دانم که چرا هنوز این اتفاق نیفتاده. مگر این بنده خدا با آن کت و شلوار مرتب چی کمتر از آن بنده خدایی دارد که با تانکر مواد بدبو کنار مدرسه شهر پردیس توقف کرده بود و عامل مسمومیت دختران دانش‌آموزان معرفی شد و آقای گزارشگر هم فی‌الفور با او گفت‌و‌گو گرفت؟

شاید هم بعد از دستگیری این مرد عصبانی، متوجه شده‌اند که او از عوامل خارجی و مزدوران موساد و عیساد است و فارسی بلد نیست که گزارشگر خوش‌تیپ و اتو کشیده صدا و سیما با او گفت‌و‌گو کند که با ابراز شرمندگی و ندامت بگوید:«آی اَم وری وری ساری!»

البته این احتمال هم هست که شخص مزبور خود را در زمره کسانی پنداشته که می‌تواند در موقع لزوم تصمیم بگیرد و آتش به اختیار عمل کند در حالی که محدوده عملیاتی تعیین شده توسط سران کشور در این حوزه، فرسنگ‌ها با جایی که این دوست نسبتا محترم واکنش نشان داده فاصله دارد.

باز هم عاجزانه از مسئولین تقاضا داریم یک گفت‌و‌گوی ویژه با آقای کت و شلواری پشیمان انجام دهند تا ما با ایشان بیشتر آشنا شویم و اینطوری بتوانیم از خطایش بگذریم.

یعنی می‌شود تصویرتان را ببینیم آقای آتشین مزاج؟!

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
0
3
معلومه که نمی تونی ببینی....این افراد همه کاره مملکت هستند. عزیز دل مسئولان هستند. نور چشم همه بزرگواران حاکم هستند. این ها آتش به اختیارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
2
حرف حساب!
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی