تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

امیرعبداللهیان: روابط ایران با مصر و اردن تقویت می‌شود

امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان در اظهاراتی گفت که در آینده سوءتفاهم‌ها برطرف می‌شود و روابط ایران با کشور‌های منطقه از جمله مصر و اردن تقویت خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۵۸۶۸
۱۲:۵۰ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱

امیرعبداللهیان: روابط ایران با مصر و اردن تقویت می‌شود

دیدارنیوز: حسین امیرعبداللهیان که اخیرا به عراق سفر کرده بود در گفتگو با الوفاق درخصوص پیگیری ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: یکی از مسائل اساسی که در گفتگو با مقامات عراقی به آن پرداختیم، پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس است و مسئولان عراقی نیز اهتمام ویژه به این موضوع دارند.

وی گفت که مساله مهم در این پرونده این است که آمران و عاملان این عملیات تروریستی برای همه شناخته شده هستند و امیدواریم که روند پیگیری این موضوع به طور اساسی ادامه داشته باشد.

امیرعبداللهیان درخصوص آخرین تحولات مذاکرات تهران و ریاض و تلاش بغداد برای بهبود روابط میان ایران و مصر و اردن گفت: صفحه جدیدی در روابط ایران و کشور‌های منطقه باز شده است و این در راستای سیاست خارجی ایران در دولت ابراهیم رئیسی است و کشور و حکومت‌های منطقه این پیام را به خوبی دریافت کردند.

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران رویکرد مثبتی دارد و معتقد است که از طریق همکاری مداوم با کشور‌های همجوار و منطقه، شاهد گشایش زیادی در آینده خواهیم بود.

وی گفت که سوتفاهم‌ها برطرف خواهد شد و روابط ایران با کشور‌های منطقه از جمله مصر و اردن تقویت خواهد شد و درخصوص عربستان نیز دستورکار جدی داریم.

امیرعبداللهیان درخصوص برگزاری نشست میان ایران، روسیه، سوریه و ترکیه نیز گفت که ما در این خصوص توافق نظر داریم و در سطح دیپلماتیک هماهنگی‌هایی باهم داریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی