تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
شهروند دیگر این کشور همچنان زندانی است

زن اسپانیایی بازداشت‌شده در ایران آزاد شد

وزیر امور خارجه اسپانیا روز یکشنبه ۲۶ فوریه (۷ اسفند) از آزادی یک شهروند این کشور که اواخر سال گذشته میلادی در ایران بازداشت شده بود، خبر داد.

کد خبر: ۱۴۵۸۱۳
۱۷:۰۵ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱

زن اسپانیایی بازداشت‌شده در ایران آزاد شد

دیدارنیوز: بنا به اعلام خوزه مانوئل آلبارس، شهروند ۲۴ ساله اسپانیا به نام «آنا بانیرا» دیروز شنبه آزاد شده است. آلبارس در خصوص آزادی بانیرا به خبرنگاران گفت: «او دیروز آزاد شد، اما ما نمی‌خواستیم قبل از بلند شدن هواپیمایش از ایران، خبر را علنی کنیم».

رئیس دستگاه دیپلماسی اسپانیا با بیان اینکه با بانیرا صحبت کرده و حال وی خوب است افزود که این زن جوان از تهران و از طریق دبی و سپس ژنو در سکونتگاه خود واقع در گالیسیا به خانواده خود محلق می‌شود.

منابع دیپلماتیک اسپانیا ماه نوامبر گذشته بدون اشاره به جزئیات بیشتر از دستگیری یک تبعه این کشور خبر داده بودند.

شرایط و چگونگی دستگیری «آنا بانیرا» هرگز به طور رسمی تایید و اعلام نشد، اما همزمان با آخرین موج اعتراضاتی بود که در ایران جریان داشت، اعتراضاتی که از ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ (۱۶ سپتامبر۲۰۲۲) و در پی مرگ ناگهانی مهسا امینی رقم خورد.

سانتیاگو سانچز کوگدور، دیگر شهروند اسپانیا از ماه اکتبر در ایران در بازداشت به سر می‌برد. وی که یک هوادار فوتبال بود، برای حضور در جام جهانی با پای پیاده راهی قطر شد و اندکی پس از ورود به ایران دستگیر شد.

وزیر امور خارجه اسپانیا در پایان با بیان این که «امروز روز مبارکی است، اما وقتی سانتیاگو نیز آزاد شود، شادی کامل خواهد شد»، افزود: «تا زمانی که سانتیاگو آزاد نشود، از اصرار و اقدام کوتاهی نخواهم کرد. بازداشت وی مبنایی ندارد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی