تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

پیام تسلیت سران کشور در پی درگذشت رئیس و معاون سازمان تامین اجتماعی

تعدادی از سران کشور در پی تصادف گلستان و درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون این سازمان پیام تسلیتی جداگانه ارسال نمودند.

کد خبر: ۱۴۵۷۰
۱۱:۳۸ - ۲۵ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - تعدادی از سران کشور در پی تصادف گلستان و درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاون این سازمان پیام تسلیتی جداگانه ارسال نمودند.

پیام تسلیت شهردار و رئیس شورای شهر تهران

در پیام تسلیت محسن هاشمی رفسنجانی آمده است: فقدان جناب آقای دکتر نوربخش، ریاست محترم سازمان تامین اجتماعی و جناب آقای تاج الدین معاون این سازمان را به خانواده های این عزیزان تسلیت گفته و برای مرحومان، رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را از درگاه الهی آرزو دارم.

پیروز حناچی شهردار منتخب تهران نیز نوشت: بازگشت همه به سوی اوست

درگذشت ناباورانه برادر متعهد، خوش‌نام، دلسوز و پر تلاش، مرحوم دکتر نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و معاون پارلمانی ایشان که عمر پر برکت خویش را تا دقایق پایانی صرف خدمت به ایران کردند، به خانواده محترم، همکاران و جامعه مدیریتی کشور تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم غفران الهی و برای همه بازماندگان صبر و سلامت از درگاه خداوند سبحان خواهانم.
 
وزیر کشور درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت

متن پیام عبدالرضا رحمانی فضلی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه تاسف برانگیز درگذشت همکاران خدوم و عزیز آقایان دکتر نوربخش و تاج الدین در سانحه رانندگی موجب تاثر و اندوه فراوان شد. این حادثه دلخراش را به خانواده داغدار این خدمتگزاران صادق نظام جمهوری اسلامی ایران که به هنگام انجام خدمت به هموطنان به لقاءالله شتافتند و همچنین کلیه همکاران زحمتکش در سازمان تامین اجتماعی و مردم عزیز میهن اسلامی تسلیت عرض نموده و برای آن مسافران کوی دلدادگی و ماوای ابدی و آرامش بخش اجر جزیل و علو درجات را از خداوند منان خواستارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

واعظی درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت
 
متن پیام تسلیت محمود واعظی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

رحلت ناگهانی و تاسف بار دو تن از همراهان صدیق و پرتلاش دولت تدبیر وامید، آقایان دکتر سید تقی نوربخش، مدیرعامل پرتلاش سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج الدین معاون پارلمانی آن سازمان؛ در سانحه رانندگی و حین انجام ماموریت اداری و خدمت به مردم شریف کشورمان، موجب غم و اندوه فراوان شد.

این ضایعه دردناک را به خانواده‌های محترم این عزیزان و کلیه همکاران مرتبط با خانواده بزرگ سازمان تامین اجتماعی تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای سبحان برای آن خدمتگزاران فقید، اجر جزیل و علو درجات، و  برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

محمود واعظی

رئیس دفتر رئیس جمهور

پیام وزیر ورزش در پی درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاونش

در پیام مسعود سلطانی‌فر آمده است:
با تاسف و اندوه فراوان، درگذشت دکتر نوربخش رئیس و دکتر تاج الدین معاون حقوقی و پارلمانی سازمان تامین اجتماعی را تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای عزیزان  فقید رحمت و مغفرت و برای عموم بازماندگان داغدار صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.
 
پیام تسلیت جهانگیری در پی‌درگذشت مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت غم انگیز دو چهره خدوم کشور جناب آقایان دکتر سید تقی نوربخش رییس سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان که در حادثه تلخ و دلخراش تصادف خودرو و در حین انجام وظیفه به لقاءالله پیوستند، موجب تأسف و تألم فراوان شد.

مرحوم دکتر نوربخش از پزشکان ارزشمند و مدیران باتجربه کشور بود و پدر بزرگوارش نیز عمر خود را در حوزه سلامت و درمان و ارائه خدمات فراوان به مردم بیرجند و قائن در استان خراسان جنوبی صرف نمود که خدمات این خاندان سادات خیرخواه، هرگز از یاد و خاطر مردم این منطقه فراموش نخواهد شد.

مرحوم تاج الدین نیز که نمایندهٔ مردم اصفهان در دوره های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی بود، خدماتی ارزنده و کارنامه ای درخشان از خود برجای گذاشت.

این مصیبت اندوهبار را به خانواده‌های داغدار این دو خدمتگزار عزیز صمیمانه تسلیت می‌گویم و ضمن آرزوی شفای عاجل برای مجروحان و مصدومین این سانحه، از خداوند متعال برای این دو بزرگوار غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده‌های محترم‌شان صبر و اجر مسألت دارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رییس جمهور

پیام تسلیت رییس مجلس به مناسبت درگذشت دکتر نوربخش و معاونش

 در پیام علی لاریجانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

جان باختن اندوهبار دکتر سیدتقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون حقوقی و پارلمانی این سازمان و نماینده اسبق اصفهان در ‌ مجلس شورای اسلامی، در اثر سانحه تصادف موجب تاسف و تاثر گردید.
این خدمتگزاران صدیق به انقلاب و مردم،‌ هنگام انجام خدمت و درحین ماموریت جهت بازدید و افتتاح چند پروژه درمانی و اجتماعی در استان گلستان جان باختند.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه به مردم شریف ایران، مجموعه خدوم سازمان تامین اجتماعی و خانواده درگذشتگان، برای این دو عزیز، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت میکنم.

وزیر بهداشت درگذشت مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را تسلیت گفت

در پیام تسلیت سید حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

ناباورانه خبر درگذشت دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی و مرحوم عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس آن سازمان در پی سانحه رانندگی و حین ماموریت اداری و خدمت به مردم عزیزمان را شنیدم.

با کمال تاسف و تاثر این ضایعه سنگین را به خانواده‎های محترم ایشان و همچنین همکاران ارجمند در سازمان تامین اجتماعی و جامعه پزشکی تسلیت می‌گویم.

در شب شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و با توسل به آن امام همام؛ از پروردگار منّان، رحمت بیکران برای آن خادمان ملت، و شکیبایی و سلامت برای عموم بازماندگان خواهانم.

 دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

پیام تسلیت وزیر کار و استاندار گلستان در پی درگذشت رئیس سازمان تامین اجتماعی

متن پیام دکتر محمد شریعتمداری و سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛

انالله و انا الیه راجعون

سانحه رانندگی هولناکی که عصر امروز 24 آبان در محور کردکوی به گرگان در استان گلستان رخ داد و منجر به ضایعه از دست رفتن دو مدیر توانمند و دو انسان دلسوز به مردم و به میهن عزیز اسلامی مان، آقایان «سیدتقی نوربخش»  مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و  «عبدالرحمن تاج الدین» معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی گردید، آنچنان سخت و دردناک بود که هنوز باوری نسبت به درگذشت آنان در فکر و ذهنمان نمی‌گنجد.

بی شک مردم قدرشناس جمهوری اسلامی ایران خدمات و زحمات بی‌دریغ این مدیران دلسوز و شیفته خدمت را از یاد نخواهند برد و براستی که مدیران خدوم در قلب پاک ملت جای دارند.

اینجانبان ضمن تقدیر از پیگیری‌های ریاست محترم جمهوری و معاون اول رئیس جمهور این حادثه دردناک را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این عزیزان تسلیت عرض می نماییم و از درگاه ایزد منان برای آن بزرگواران غفران الهی مسالت داریم.

محمد شریعتمداری          سید مناف هاشمی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی        استاندار گلستان

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی