تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
از دولت انتظار می‌رود افراد ناکارآمد را تغییر دهد

نماینده مجلس: آقای رئیسی! چرا قانون را رعایت نمی‌کنید؟

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: از آقای رئیسی سوال می‌کنم شما که مرد قانون بوده و هستید چرا قانون را رعایت نمی‌کنید؛ از دولت انتظار می‌رود افراد ناکارآمد را تغییر دهد. اجازه ندهید تیغ مجلس بیش از این تند شود و خود شما اصلاح امور را در دست گرفته و به قانون عمل کنید.

کد خبر: ۱۴۵۵۶۵
۱۳:۲۰ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۱

نماینده مجلس: آقای رئیسی! چرا قانون را رعایت نمی‌کنید؟

دیدارنیوز: یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خواستار تغییر افراد ناکارآمد در دولت شد و گفت: انتظار می‌رود افراد ناتوان در هر مقام و مسئولیتی توسط رئیس جمهور عزل شوند و افراد توانمند به کار گرفته شوند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در اخطاری با استناد به اصول ۱۲۲ و ۱۲۳ قانون اساسی خطاب به رئیس جمهور گفت: مشکل اصلی کشور عدم اجرای قانون است؛ در جزء (۱) بند (۳) قانون بودجه مجلس مصوب شده بود که اگر دولت قصد حذف کالایی از سبد ارز ترجیحی را دارد باید قبلا ترتیبات قانونی جبران زیان رفاه مصرف‌کننده را برای کالای اساسی از طریق کالابرگ الکترونیکی و در امور پزشکی از طریق بیمه‌ها و به طرق جایگزین مطمئن به انجام رسانده باشد به طوری که افراد بتوانند این کالا‌ها و خدمات را به نرخ پایان شهریور ۱۴۰۰ دریافت کرده و در سقف سهمیه تعیین شده تهیه کنند.

وی با طرح این سوال که آیا این امر انجام شده است؟ گفت: از آقای رئیسی سوال می‌کنم شما که مرد قانون بوده و هستید چرا قانون را رعایت نمی‌کنید؛ از دولت انتظار می‌رود افراد ناکارآمد را تغییر دهد.

این نماینده مجلس ادامه داد: دلیل دیگر مشکلات این است که تصمیمات درست و به موقع گرفته نمی‌شود و رئیس جمهور می‌خواهد تاوان معاونان و وزرای ناتوان را بدهد. انتظار می‌رود افراد ناتوان در هر مقام و مسئولیتی توسط رئیس جمهور عزل شوند و افراد توانمند به کار گرفته شوند؛ اجازه ندهید تیغ مجلس بیش از این تند شود و خود شما اصلاح امور را در دست گرفته و به قانون عمل کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی