تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

پاسخ ایران به علی‌اف؛ از پیش داوری و سیاسی‌سازی اجتناب شود

پس از اظهارات اخیر الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان علیه ایران و اتهاماتی که او بابت حمله به سفارت کشورش در تهران مطرح کرد، کنعانی سخنگوی وزارت خارجه گفت که بهتر است از هرگونه پیش داوری، سیاسی‌سازی و تبلیغاتی کردن موضوع اجتناب شود.

کد خبر: ۱۴۵۴۵۰
۱۸:۳۲ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱

واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات جدید رئیس جمهور آذربایجان

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان در خصوص حادثه حمله به سفارت آن کشور در تهران گفت: بهتر است از هرگونه پیش داوری، سیاسی سازی و تبلیغاتی کردن موضوع اجتناب شود.

ناصر کنعانی افزود: طرح رسانه‌ای تفسیر‌های غیرحقوقی از این حادثه، اقدامی سازنده در مسیر پیگیری حقوقی و قضایی پرونده نیست.

کنعانی ادامه داد: همانطور که بار‌ها توسط مسؤلان ذیربط جمهوری اسلامی ایران تاکید شد، پرونده در حال طی مراحل قانونی خود است و آنچه اطلاع رسانی شد، براساس اظهارات صریح ضارب است و طبیعتا همه ابعاد این رخداد تلخ در حال بررسی و رسیدگی دقیق و کارشناسانه است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تأکید کرد: همانگونه که در پیام‌های دیپلماتیک و تماس‌های مقامات ارشد سیاسی و قضایی دو کشور بیان شد، جمهوری اسلامی ایران آماده است تا نتایج تحقیقات را در اختیار طرف آذربایجانی قرار دهد و اطمینان داریم در فضای همکاری و اتخاذ رویکرد سازنده، در خصوص همه ابهامات و سؤالاتی که در ذهن مسئولان جمهوری آذربایجان است، پاسخ لازم را دریافت خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی