تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وزیرخارجه عربستان در بروکسل؛ گفتگو درباره ایران و اوکراین

وزیر خارجه عربستان سعودی با رئیس کمیته سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا در بروکسل دیدار و در خصوص ایران و بحران اوکراین بحث و گفتگو کرد.

کد خبر: ۱۴۵۲۵۴
۰۹:۲۵ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱

وزیرخارجه عربستان در بروکسل؛ گفتگو درباره ایران و اوکراین

دیدارنیوز: «فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی سه‌شنبه با «دلفین پرانک» رئیس کمیته سیاسی و امنیتی اتحادیه اروپا در مقر این اتحادیه در بروکسل دیدار کرد.

برا اساس بیانیه وزارت خارجه عربستان سعودی، دو طرف در این دیدار آخرین تحولات برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات بین‌المللی در این خصوص و نیز بحران روسیه و اوکراین را مورد بررسی قرار دادند.

وزارت خارجه عربستان تاکید کرد که فیصل بن فرحان و پرانک در خصوص تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه از جمله تقویت صلح و امنیت جهانی گفتگو کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: دو طرف طی این دیدار همچنین به بررسی نقش عربستان در حمایت از تلاش‌های بین‌المللی برای حل سیاسی بحران روسیه و اوکراین و راهکار‌های کمک به کاهش آثار انسانی ناشی از این بحران و میانجی‌گری همه طرف‌ها پرداختند.

فیصل بن فرحان و دولفین پرانک در خصوص روابط دوجانبه و و همکاری و هماهنگی مشترک در زمینه‌های مختلف و همچنین تلاش‌ها برای حل و فصل اختلافات منطقه‌ای و بین‌المللی بحث و گفتگو کردند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی