تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

تیراندازی در ایرانشهر؛ ۱ کشته و ۳ زخمی

به گفته حسن کیخا فرمانده انتظامی ایرانشهر، بر اثر تیراندازی افراد مسلح به سمت یک واحد صنفی، یک نفر کشته شده و سه نفر دیگر مجروح شده‌اند.

کد خبر: ۱۴۵۱۷۳
۲۰:۳۳ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تیراندازی در ایرانشهر؛ ۱ کشته و ۳ زخمی

د‌یدارنیوز: فرمانده انتظامی ایرانشهر از تیراندازی افراد مسلح به سمت یک واحد صنفی و کشته و زخمی شدن ۴ نفر خبر داد.

سرهنگ حسن کیخا اظهار داشت: حوالی ظهر امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور پلیس و بررسی میدانی مشخص شد، یک دستگاه خودرو پژو در مقابل یک واحد صنفی مکانیکی توقف کرده و دو نفر با سلاح کلاش از خودرو پیاده شده و به سمت افراد حاضر در نزدیکی آن واحد صنفی که در حال تعمیر خودرویی بوده تیراندازی کرده و از محل متواری می‌شوند.

کیخا گفت: متاسفانه بر اثر این تیراندازی یک نفر کشته شده و سه نفر دیگر نیز مجروح می‌شوند. افراد مسلح بلافاصله پس از ارتکاب عمل وحشیانه از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه طبق تحقیقات مقدماتی مشخص شد انگیزه افراد از ارتکاب این جنایت اختلافات ملکی بوده است خاطر نشان کرد: اقدامات لازم جهت دستگیری عاملان این جنایت آغاز شده و اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی