تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پرسپولیس - هوادار؛ صدر جدول دوباره «سرخ» می‌شود؟

تیم پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر در هوای برفی و سرد پایتخت میزبان هوادار تهران است و می‌خواهد با کسب سه امتیاز این دیدار، دوباره به صدر جدول بازگردد.

کد خبر: ۱۴۵۱۲۳
۱۰:۳۶ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

پرسپولیس - هوادار؛ صدر جدول دوباره «سرخ» می‌شود؟

دیدارنیوز: در دیداری از هفته بیستم لیگ برتر، پرسپولیس میزبان هوادار است.

دیدار‌های هفته بیستم، روز دوشنبه ۲۴ بهمن با برگزاری ۵ مسابقه آغاز خواهد شد و در یکی از این دیدار‌ها در صورت مساعد بودن شرایط جوی، از ساعت ۱۶:۳۰، پرسپولیس میزبان هوادار است. در این مسابقه هم تماشاگران زن قادر به حضور در ورزشگاه نخواهند بود.

۱- پرسپولیس با ۳۹ امتیاز از ۱۹ بازی در رده دوم جدول است. رقابت نزدیکی بین ۳ تیم بالای جدول وجود دارد. سرخپوشان در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند صدرنشین لیگ شوند و با شکست در این بازی امکان دارد به رده سوم سقوط کنند.

۲- هوادار با ۲۲ امتیاز به خاطر تفاضل گل بهتر در رده نهم جدول است. این تیم با برد یا باخت در این دیدار ممکن است نوسان زیادی در جدول رده‌بندی داشته باشد. این تیم با پیروزی در این بازی امکان دارد تا رتبه هفتم صعود کند و در نیمه اول جدول قرار گیرد و با شکست در این بازی شاید تا رده سیزدهم سقوط کند.

۳- پرسپولیس در ۶ هفته اخیر به ۴ پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافته است. هوادار هم در این ۶ دیدار به ۳ تساوی، ۲ برد و یک باخت رسیده است. این تیم در ۳ بازی قبلی خارج از خانه گل نخورده است. در دیدار‌های خارج از خانه تنها آلومینوم اراک کلین‌شیت بیشتری از هوادار داشته است.

۴- بر اساس آمار «متریکا»، پرسپولیس بهترین تیم لیگ در زمینه فوتبال مالکانه است و در مالکیت توپ، تعداد پاس و دقت پاس بهترین آمار را دارد. هوادار آمار هجومی جالبی دارد. این تیم کم شوت می‌زند، ولی این ضربات دقیق است. هوادار پایین‌ترین متوسط شوت و شوت در چارجوب را در هر بازی دارد، ولی از نظر دقت شوت دوم است.

۵- ساکت الهامی کارنامه بسیار بدی مقابل پرسپولیس دارد و آمار ۱۰۰ درصد شکست برابر این تیم را به ثبت رسانده است. الهامی ۵ بار با ۳ تیم تراکتور، نساجی و هوادار مقابل پرسپولیس قرار گرفته و بازنده از زمین خارج شده است. تیم‌های این مربی از پرسپولیس در مجموع ۱۲ گل دریافت کرده‌اند.

۶- هوادار برابر پرسپولیس به ۲ تساوی یک شکست رسیده است. این تیم در این ۳ دیدار ۳ گل زده و دروازه هیچ تیمی را در لیگ برتر بیشتر از پرسپولیس باز نکرده است.

۷- سعید صادقی با دبل در بازی رفت بهترین گلزن تقابل دو تیم است. محمدجواد محمدی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی و داریوش شجاعیان دیگر بازیکنان فعلی دو تیم هستند که سابقه گلزنی در این بازی را دارند.

۸- یکی از جذابیت‌های این بازی تقابل دروازه‌بان‌های دو تیم است. ۲ بازیکن برتر دو تیم گلرهایشان هستند. علیرضا بیرانوند با نمره ۷.۴۰ دومین بازیکن برتر لیگ است و محمدرضا خالدآبادی با نمره ۷.۳۵ سوم است. یورگن لوکادیا پس از هفته‌ها غیبت همچنان با ۶ گل در صدر جدول گلزنان لیگ است. بهترین گلزن هوادار یک مدافع است. عزت پورقاز با ۴ گل بهترین آمار را در این تیم دارد.

۹- محمدمهدی مهدی‌خانی بازیکنی است که سابقه بازی برای هر دو تیم را در لیگ برتر دارد. علاوه بر مهدی خانی، میلاد فراهانی، صائب محبی، مرتضی منصوری، حسین ابراهیمی و فریبرز گرامی سابقه همکاری با گل‌محمدی را دارند.

۱۰- نیما انتظاری با دریافت کارت قرمز در بازی قبلی هوادار در این بازی غایب خواهد بود. در ترکیب پرسپولیس مصدومان این تیم به شرایط ایده‌آل رسیدند از همه مهم‌تر احتمال گل‌محمدی از لئاندرو پریرا مهاجم جدید برزیلی خود در این بازی رونمایی خواهد کرد.

۱۱- حسن اکرمی با ۷ قضاوت، یکی از پرکارترین داور‌های این فصل از لیگ است. این داور برای اولین بار بازی پرسپولیس را در این فصل قضاوت می‌کند و یک بار هم برای هوادار سوت زده و دیدار این تیم برابر استقلال قضاوت کرد که استقلال یک بر صفر به پیروزی رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی