تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان خبر داد

توزیع ۱۰۰ تن گوشت منجمد در خوزستان با هدف کاهش قیمت

با اعلام مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان، به منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت گوشت قرمز در بازار استان، ۱۰۰ تن گوشت منجمد داخلی و خارجی با قیمت مصوب در حال توزیع است.

کد خبر: ۱۴۴۷۰۳
۰۸:۱۲ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

توزیع گوشت قرمز منجمد در خوزستان با هدف کاهش قیمت

دیدارنیوز: مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از توزیع ۱۰۰ تن گوشت منجمد داخلی و خارجی با قیمت مصوب در مناطق مختلف استان خبر داد.

حمید بدوی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور تنظیم بازار و کنترل قیمت گوشت قرمز در بازار استان، ۱۰۰ تن گوشت منجمد داخلی و خارجی با قیمت مصوب در حال توزیع است.

وی افزود: قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم گوشت منجمد داخلی و خارجی (گوسفند و گوساله) ۱۵۰ هزار تومان و قیمت خرده فروشی (فروشگاهی) آن ۱۵۸ هزار تومان است. بخش خصوصی نیز می‌تواند هر کیلوگرم گوشت منجمد داخلی و خارجی را بین ۱۶۰ تا ۱۶۵ هزار تومان عرضه کند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: با توجه به شرایط و نیاز بازار توزیع و عرضه گوشت منجمد با قیمت مصوب بدون هیچ محدودیت انجام و ادامه خواهد داشت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بدوی عنوان کرد: امیدواریم با تداوم عرضه گوشت قرمز منجمد، بهای گوشت قرمز گرم که در هفته‌های اخیر افزایش یافته است، کاهش یابد.

وی افزود: توزیع گوشت قرمز منجمد تا رسیدن به نقطه تعادل و تنظیم بازار و کاهش محسوس قیمت گوشت گوسفند و گوساله تازه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی