تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
خانم گل و مهدی قائدی در خاتون!

فینال لیگ فوتبال زنان برنده نداشت

در مهم‌ترین بازی هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران، تیم‌های اول و دوم جدول به تساوی بدون گل رضایت دادند.

کد خبر: ۱۴۴۶۴۲
۱۱:۲۰ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۱

فینال لیگ فوتبال زنان برنده نداشت

 

دیدارنیوزـ شقایق آسیایی: هفته ‌پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان پنجشنبه، ۱۳ بهمن با برگزاری چهار دیدار در شهرهای فارس، تهران، انزلی و کرمان پیگیری شد و در مهم‌ترین دیدار هفته چهاردهم دو تیم خاتون بم و سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده ای نداشت.

ایساتیس کران شیراز ۱ـ۲پیکان

در شیراز ایساتیس کران این هفته میزبان پیکان بود که در دیداری نزدیک‌، با نتیجه دو بر یک ، شکست را پذیرا شد. آیدا فرضی زاده بازیکن جوان و خوش آتیه پیکان در این بازی گل اول را برای پیکان زد و فاطمه متولی دیگر گلزن پیکان بود.

بانوان هم VAR لازم هستند

بادرود تهران که با ۶ امتیاز در قعر جدول لیگ قرار دارد، پس از برد هفته گدشته مقابل شهرداری نتوانست روند رو به رشد خودش را تکرار کرد و با نتیجه صفر بر یک مقابل پالایش گاز ایلام تن به شکست داد. تک ‌گل پالایش را فاطمه یوسفی در دقیقه ۴۰ به ثمر رساند. این گل در حالی به ثمر رسید که بازیکنان بادرود معتقد بودند توپ از خط دروازه عبور نکرده است باز هم نیاز ورود VAR کاملا مشهود است.

سیرجان۰-۰ ملوان

سیرجان که پس تغییر مربی و مشکلاتی که داشت، برای سومین هفته متوالی نتوانست حریف خود را شکست دهد و مقابل ملوان به تساوی صفر-صفر بسنده کرد. این تیم که پس از امتیاز از دست دادن‌‌های متوالی در هفته‌های اخیر، از کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال خارج شده، اگار که انگیزه‌ای برای تلاش در ادامه مسیر لیگ ندارد و در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رتبه سوم لیگ قرار دارد.

فینال لیگ برنده نداشت

مهمترین دیدار و به نوعی فینال لیگ برتر فوتبال زنان ایران در شهر بم و میان دو تیم مدعی خاتون و سپاهان پیگیری شد. دو تیم که می‌دانستند برنده این دیدار بدون تردید قهرمان لیگ می شود در مقابل هم دست به عصا راه رفتند ودر نهایت تلاش خاتون بم و سپاهان اصفهان گلی در بر نداشت.

 در فاصله ۳ هفته مانده به پایان لیگ، خاتون بم به قهرمانی نزدیک‌تر شده است و از ۳ بازی باقی‌مانده، ۲ برد یا یک برد و ۲ تساوی می‌خواهد اما سپاهان، واقع‌بینانه مسیر سختی دارد. امید مریم ایراندوست پیروزی در بم و رساندن فاصله به یک امتیاز و سپس امید به از دست دادن امتیاز توسط بم بود اما حالا آنها باید هر سه بازی باقیمانده را ببرند و امیدوار باشند خاتون بم فقط یکی از سه بازی آینده را ببرد.

خاتون که زهرا قنبری ۱۸ گله را در تیمش دارد. در کنار او از وجود بازیکن ریز نقش و سرعتی مثل نگین زندی نیز بهره می برد که نیز تا اینجای کار ۷ گل به ثمر رسانده است. کسی که در فوتبال بانوان لقب مهدی قائدی را یدک می شد و با حملات انفجاری از جناح راست زمینه ساز بسیاری از گلهای این فصل خاتون بوده است.‌ روی کاغذ بم احتمال بیشتری برای قهرمانی دارد.

فینال لیگ فوتبال زنان برنده نداشت

برچسب ها: فوتبال زنان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی