تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حمله به کی‌روش؛ تو به ایران خیانت کردی!

کنعانی زادگان، مدافع ملی‌پوش تیم الاهلی قطر دقایقی بعد از پست خداحافظی در صفحه اینستاگرامی کارلوس کی‌روش، به سراغ پست سرمربی پرتغالی رفت و در کامنتی جنجالی خطاب به کی‌روش، با گلایه‌ای تند نسبت به عدم استفاده از او در ترکیب تیم ملی در جام جهانی نوشت: «تو به ایران خیانت کردی نه به منو شجاع».

کد خبر: ۱۴۴۵۲۸
۱۸:۰۴ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

حمله به کی‌روش؛ تو به ایران خیانت کردی!

دیدارنیوز: مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال ایران در کامنتی جنجالی به «کارلوس کی‌روش» حمله کرد.

کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران بعد از بازگشت کوتاه‌مدتش به نیمکت تیم ملی، ساعتی قبل در پیامی اینستاگرامی با هواداران فوتبال در ایران خداحافظی کرد تا با وجود آنکه قراردادش به اتمام رسیده، مشخص شود که خبری از تمدید قرارداد نخواهد بود و سکان‌دار ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطعاً کسی جز سرمربی پرتغالی است.

بازیکنان تیم ملی بعد از خداحافظی کی‌روش هنوز واکنشی نسبت به پیام اینستاگرامی او نداشته‌اند و در صفحات خود پیامی را خطاب به سرمربی پرتغالی منتشر نکرده‌اند، اما بدون‌شک جنجالی‌ترین واکنش را محمدحسین کنعانی‌زادگان داشت؛ مدافعی که در رویای درخشش در جام جهانی قطر بود، اما تغییر کادرفنی تیم ملی همه معادلات را علیه او تغییر داد!

حمله به «کی‌روش» با اسم رمز خیانت‌کار!

مدافع ملی‌پوش تیم الاهلی قطر دقایقی بعد از بارگذاری پست خداحافظی در صفحه اینستاگرامی کارلوس کی‌روش، به سراغ پست سرمربی پرتغالی رفت و در کامنتی جنجالی خطاب به کی‌روش، با گلایه‌ای تند نسبت به عدم استفاده از او در ترکیب تیم ملی در جام جهانی نوشت: «تو به ایران خیانت کردی نه به من و شجاع».

مطلب مرتبط:

کی‌روش با فوتبال ایران خداحافظی کرد!

کنعانی‌زادگان در شرایطی به کی‌روش حمله کرد که سرمربی پرتغالی در دوره حضورش با وجود دعوت از او و شجاع خلیل‌زاده، فرصت بازی زیادی در اختیار آن‌ها قرار نداد و به جز استفاده در بازی‌های تدارکاتی، در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آن‌ها را نیمکت‌نشین کرد، البته که محمدحسین کنعانی‌زادگان در دیدار با انگلیس در نیمه دوم به ترکیب ایران اضافه شد، اما در سایر دیدار‌ها نیمکت‌نشین بود و شجاع خلیل‌زاده هم که حتی یک دقیقه فرصت بازی در جام جهانی را به‌دست نیاورد.

در انتظار واکنش سایر حامیان «اسکوچیچ»؟

تیم ملی فوتبال ایران در ماه‌های منتهی به آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چند دسته شده بود و برخی بازیکنان حامی ابقای دراگان اسکوچیچ بودند و برخی بازیکنان هم به دنبال برکناری سرمربی کروات و بازگشت کارلوس کی‌روش. محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده جزو بازیکنان مورد اعتماد اسکوچیچ بودند که نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی داشتند، اما نیمکت‌نشین‌شدن در جام جهانی توسط کارلوس کی‌روش باعث شد تا بعد از ۲ ماه، چنین واکنشی تندی از سوی کنعانی‌زادگان بروز داده شود.

کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده تنها حامیان دراگان اسکوچیچ در اردوی تیم ملی نبودند و باید دید طی ساعات آینده آیا سایر بازیکنان که حامی سرمربی کروات بودند هم وارد درگیری مجازی با سرمربی سابق تیم ملی خواهند شد یا محمدحسین کنعانی‌زادگان تنها بازیکنی خواهد بود که اختلاف کهنه خود با کی‌روش را به فضای مجازی کشاند و در کامنتی جنجالی به سرمربی پرتغالی حمله کرد.

حمله به کی‌روش؛ تو به ایران خیانت کردی!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی