تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

کی‌روش با فوتبال ایران خداحافظی کرد!

سرمربی تیم ملی ایران با انتشار پستی در اینستاگرام به طور تلویحی از اعضای تیم ملی و مردم ایران خداحافظی کرد.

کد خبر: ۱۴۴۵۲۰
۱۶:۰۹ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۱

کی‌روش خداحافظی کرد!

 

دیدارنیوز: با گذشت بیش از دو ماه از شکست ایران مقابل آمریکا و کنار رفتن تیم ملی از جام جهانی قطر هنوز سرمربی تیم ملی ایران مشخص نشده است. در این خصوص همچنان شایعاتی پیرامون تمدید قرارداد با کارلوس کی‌روش وجود دارد و مسئولان فدراسیون در حال رایزنی برای انتخاب نفر اول کادرفنی این تیم هستند.

حالا اما کارلوس کی‌روش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به طور تلویحی با هواداران فوتبال ایران خداحافظی کرد. او نوشته خود را با این جمله آغاز کرد: «وقتی که سفر جدیدی را آغاز می‌کنم، خاطرات زیادی وجود دارد که با افتخار آنها را نگه خواهم داشت.»

کی‌روش در ادامه به تشکر از اعضای تیم ملی پرداخته و نوشته است: «مایلم از بازیکنان فوق‌العاده‌ام در تیم ملی تشکر کنم. قدردان زحمات کادر وفادار ایرانی‌ام، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که از من و "میراث تیم‌ملی" حمایت کردند هستم.»

تشکر از هواداران فوتبال بخش پایانی این پیام است: «از همه هواداران بابت حمایت و الهام‌بخشی در این چند سال تشکر می‌کنم. به امید آینده.»

با این پست اینستاگرامی کی‌روش، به نظر می‌رسد که دوران حضور این مربی پرتغالی در تیم ملی ایران به سر آمده است. احتمالا مسئولان فدراسیون فوتبال پایان همکاری با او را به اطلاعش رسانده‌اند که چنین مطلبی را منتشر کرده است.

حالا باید دید اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال چه واکنشی به این نوشته کی‌روش دارند و البته برای انتخاب سرمربی تیم ملی چه اقدامات تازه‌ای انجام خواهند داد.

کی‌روش با فوتبال ایران خداحافظی کرد!

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی