تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران

فولاد ۱ - پرسپولیس صفر؛ داغ‌شدن تنور لیگ با شلیک یک لالیگایی!

یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز جمعه در ورزشگاه فولاد اهواز برگزار شد و تقابل شاگردان نکونام با یحیی به سود جنوبی‌ها به پایان رسید.

کد خبر: ۱۴۴۲۵۸
۱۷:۵۳ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۱

گزارش زنده؛ فولاد ۱ - پرسپولیس صفر

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس دومین شکست فصل خود را در اهواز پذیرفت.

شاگردان یحیی گل محمدی همانطور که پیش بینی می‌شد کار سختی برابر فولاد داشتند و پس از گل زیبای تورس، بازیکن لالیگایی تازه‌وارد فولاد هر چه زدند به در بسته خورد و نتوانستند دفاع فولادی‌ها را تسلیم کنند.

نکونام از ابتدای این بازی با اعتراض‌های پی‌درپی خود به داور تنش‌ها را بالا برد و در نهایت در دقیقه ۵۸ با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

حضور شیخ دیاباته هم برای پرسپولیس موثر نبود و این مهاجم با وجود موقعیت‌های خوبی که داشت نشان داد از آمادگی به دور است و ضربات ضعیفش تهدیدی برای دروازه میزبان نبود.

به این ترتیب، پرسپولیس با از دست دادن ۳ امتیاز مهم در اهواز، ۳۵ امتیازی باقی ماند تا سپاهان و استقلال به ادامه لیگ امیدوار شوند.

فولاد هم ۲۴ امتیازی شد، اما به دلیل تفاضل گل کمتر از مکان هشتم تکان نخورد.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

فولاد خوزستان (۱-۰): در دقیقه ۲۳ ارسال دقیق احسان پهلوان کمی آنطرف‌تر از تیرک دوم به تورس رسید و این بازیکن اسپانیایی مهارت خود را نشان داد و با یک بغل پای سرضرب دروازه علیرضا بیرانوند را باز کرد.

دقیقه ۳۹: پرسپولیس برای جبران گل خورده به سمت دروازه فولاد هجوم برد، اما ضربه سر عالیشاه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: یحیی که از عملکرد خط حمله تیمش راضی نیست، شیخ دیاباته را به جای علی نعمتی وارد میدان کرد تا حملات بیشتری روی دروازه میزبان شکل بگیرد.

نیمه اول با برتری یک بر صفر تیم فولاد به پایان رسید.

گزارش زنده؛ فولاد ۱ - پرسپولیس صفر

گزارش زنده؛ فولاد ۱ - پرسپولیس صفر

دقیقه ۴۶: خروج اشتباه بیرانوند از دروازه پرسپولیس باعث شد تا فولادی‌ها یک ارسال خطرناک داشته باشند، اما گولسیانی مدافع پرسپولیس از روی خط دروازه توپ را خارج کرد.

دقیقه ۵۳: نیمکت فولاد خوزستان بازهم حاشیه‌ساز شد و برای سومین بار در این بازی داور را مجبور کرد تا برای لحظاتی این دیدار را متوقف کند و به یکی از اعضای کادرفنی میزبان اخطار بدهد.

دقیقه ۵۸: جواد نکونام اخراج شد! سرمربی فولاد کنار خط آنقدر اعتراض کرد تا در نهایت با دریافت کارت زرد دوم توسط داور اخراج شود.

دقیقه ۷۹: یک توپ در محوطه جریمه فولاد به شیخ دیاباته رسید که این مهاجم با چرخش خود به توپ ضربه زد، ولی دروازه فولاد تهدید نشد.

دقیقه ۸۳: دیاباته در محوطه جریمه فولاد سرنگون شد، اما موعود بنیادی‌فر خطای پنالتی اعلام نکرد؛ همین مساله باعث شد تا پرسپولیسی‌ها به شدت به داور اعتراض کنند.

 

ترکیب فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، حمید بوحمدان، احسان پهلوان، روبرتو تورس، عارف آقاسی، امین حزباوی، سعید واسعی، سینا مریدی، سعید آقایی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی، محمد عمری و امید عالیشاه

گزارش زنده؛ فولاد ۱ - پرسپولیس صفر

گزارش زنده؛ فولاد ۱ - پرسپولیس صفر

گزارش زنده؛ فولاد ۱ - پرسپولیس صفر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی