تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

استقلال ۴ - ملوان صفر؛ بازگشت به مربع جنگ!

بعد از ماجراهای متعدد در هفته گذشته، برد دلچسب استقلال در حضور هواداران می‌تواند آنها را به بازگشت به کورس قهرمانی امیدوار کند. آنها فعلا در رتبه سوم ایستاده‌اند.

کد خبر: ۱۴۴۲۳۹
۱۹:۱۳ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۱

استقلال ۴ - ملوان صفر؛ بازگشت روحیه به آبی‌ها

 

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: در آغاز هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال در یک بازی دیدنی و البته یک طرفه، توانست با چهار گل از سد ملوان گذشته و ضمن خروج از بحران، جایگاهش را در بالای جدول بهبود بخشد و به طور موقت، بالاتر از گل گهر در رده سوم جای بگیرد.

برخلاف انتظار، این ملوان بود که بازی را بسیار خوب آغاز کرد. ضربه قاضی پور در آستانه ورود به دروازه بود که روزبه چشمی با یک تکل دیدنی و به موقع، توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید. بلافاصله پس از این توپ، ارسلان مطهری پشت محوطه جریمه ملوان سرنگون شد که داور به یک کارت زرد بسنده کرد و خوش کفا را جریمه کرد.

در دقیقه ۳۶ و روی اشتباه مدافع ملوان، استقلال به گل رسید. پاس قایدی در دهانه دروازه در آستانه رسیدن به ارسلان مطهری بود که پس از برخورد پدرام قاضی پور با مهاجم آبی ها، او روی زمین سرنگون شد و توپ به شکل عجیبی به قاضی پور برخورد کرد و وارد دروازه شد.

در دقیقه ۴۴ استقلال اختلاف را افزایش داد. پاس خوب سعید مهری به محمد محبی رسید و این بازیکن با یک کنترل دیدنی و ضربه‌ای دقیق، توپ را به تور دروازه ملوان چسباند تا آبی‌ها موفق به گلزنی شوند. بازی در نیمه نخست با این ۲ گل به سود استقلال به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان ساپینتو برتری خود را بر حریف دیکته کردند. ابتدا پاس رضاوند به میرزایی با ضربه عجیب این بازیکن به بیرون رفت. سپس مهری با یک پاس ۵۰ متری، قایدی را صاحب موقعیت تک به تک کرد که ضربه او با اختلاف ناچیز از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

استقلال توانست در ۱۵ دقیقه پایانی به ۲ گل دیگر برسد. ارسال میرزایی از سمت چپ با اشتباه بزرگ ایمان صادقی همراه شد و توپ با عبور از او به پای ارسلان مطهری برخورد کرد و این بازیکن گل سوم را نیز وارد دروازه ملوان کرد. در دقایق پایانی نیز ارسال کاشته سعید مهری در دهانه دروازه، با ضربه سر دیدنی روزبه چشمی به چهارمین گل استقلال در این بازی تبدیل شد.

در نهایت استقلال توانست با نتیجه پر گل چهار بر صفر از سد حریف خود گذشته و یک پیروزی شیرین را به دست بیاورد.

استقلال ۴ - ملوان صفر؛ بازگشت روحیه به آبی‌ها

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی