تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

علت افت فشار آب در برخی مناطق شوشتر چیست؟

رئیس آبفای شوشتر درخصوص افت فشار آب و قطع مکرر آن در شهرستان توضیحاتی را ارائه داد.

کد خبر: ۱۴۳۹۴۴
۲۲:۲۲ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۱

علت افت فشار آب در برخی مناطق شوشتر چیست؟

محمود ناصر در گفت و گو با خبرنگار دیدارنیوز _ سرویس‌ خوزستان اظهار کرد: تولید آب در شوشتر از طریق چاه ها و برداشت مستقیم از رودخانه و پس از تصفیه و کلراسیون نمودن در شبکه های آبرسانی شهرستان انجام می شود که تولید آب در زمان بارش باران ۳۰ درصد کاهش می یابد.

رئیس آبفای شوشتر افزود: آب رودخانه در شوشتر به هنگام بارش باران و بالا رفتن کدورت حدودا دو الی سه روز زمان نیاز دارد تا آبرسانی به حالت عادی برگردد و دلیل آن کدورت زیاد و حذف برداشت مستقیم از رودخانه است که در بعضی از  مناطق شهرستان دچار افت فشار و یا باعث قطع آب می شود. 



رئیس اداره آبفای شوشتر بیان کرد: به دلیل فرسوده بودن بیشتر شبکه آبرسانی در مرکز شهر و منطقه بلیتی در طول هفته با شکستگی های متعددی مواجه هستیم و امید است با تخصیص بودجه بتوانیم مناطق مذکور را اصلاح کنیم.

وی افزود: با توجه به کمبود نیروی انسانی و دستگاه های لازم در خدمات دهی به شهروندان با مشکلات بسیار زیادی  مواجه هستیم.

*احداث خط ۷۰۰ برای جبران کمبود*

این مقام مسئول افزود: با بهره برداری از پروژه خط ۷۰۰ می توان تا نود درصد مشکل افت فشار در مرکز شهر و قطعی در مناطق؛ دروازه، جاده صاحب الزمان، بین الحرمین، روستاهای شیخ شمس الدین و خرمن خاک را بر طرف کنیم.

وی در پایان یادآور شد: پیمانکار پروژه مذکور بیش از ۱۵ روز است که شروع به کار کرده و پیش بینی می شود تا سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی