تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بارش سنگین باران در سیستان و بلوچستان

بارش سنگین باران در سیستان و بلوچستان منجر به آبگرفتگی معابر در بسیاری از مناطق شده و طبق اعلام مدیرکل هواشناسی استان، این سامانه تا آخر وقت روز چهارشنبه از شمال استان خارج خواهد شد، اما همچنان تا پنجشنبه در جنوب استان فعال خواهد بود.

کد خبر: ۱۴۳۷۷۷
۱۰:۵۷ - ۲۸ دی ۱۴۰۱

بارش سنگین باران در سیستان و بلوچستان

دیدارنیوز: در شبانه روز گذشته از ۴۱ ایستگاه هواشناسی و بارنسنجی سیستان و بلوچستان بارش رحمت الهی گزارش شد که در بسیاری از مناطق آبگرفتگی معابر را به دنبال داشته است.

محسن حیدری در گفتگو با تسنیم اظهار داشت: در شبانه روز گذشته از ۴۱ ایستگاه هواشناسی و بارن‌سنجی استان سیستان و بلوچستان گزارش باران داشته‌ایم که بیشترین آن مربوط به زابل ۱۴.۵، هیرمند ۱۳.۵، زهک ۱۶.۱، هامون ۱۶.۲، میلک ۲۱.۶، زاهدان ۳.۱، خیرآباد بالا ۲۰ و نوک آباد ۵ میلیمتر بوده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از اواخر وقت سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی به استان شاهد بارندگی در مناطق شمالی و مرکزی استان هستیم و این سامانه تا آخر وقت روز چهارشنبه از شمال استان خارج خواهد شد، اما همچنان تا پنجشنبه در جنوب استان فعال خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود در سفر‌های برون شهری و فعالیت‌های کوهنوردی احتیاط شود و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

روابط عمومی فرمانداری زابل نیز اعلام کرد؛ بنا به اعلام فرمانداران شهرستان‌های حوزه سیستان به علت بارش باران و سرمای هوا تمامی مدارس شهرستان‌های شمال استان شامل زابل زهک، هیرمند، نیمروز و هامون امروز ۲۸ دی‌ماه در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول در دو نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری شد. مقطع متوسطه دوم به علت برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری دایر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی