تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بارش برف و باران تا صبح فردا در تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان در بعضی ساعات بارش پراکنده برف و باران، وزش باد و کولاک و کاهش محسوس دما تا پایان هفته پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۴۳۴۰۰
۱۴:۴۶ - ۲۱ دی ۱۴۰۱

بارش برف و باران تا صبح فردا در تهران

دیدارنیوز: با بررسی نقشه‌های هواشناسی و مدل‌های پیش‌یابی عددی وضعیت جوی استان طی امروز تا اوایل صبح فردا (۲۱ تا ۲۲ دی) در سطح استان در بعضی ساعات بارش پراکنده برف و باران و در ارتفاعات بارش برف گاهی همراه با کولاک و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

برای روز‌های پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ دی) آسمان کمی تا قسمتی ابری خواهد بود و در ارتفاعات استان افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده برف گاهی وزش باد و کولاک برف و پدیده مه دور از انتظار نیست.

با نفوذ زبانه‌های پرفشار به سطح استان تا اواخر هفته روند کاهش محسوس دما و ماندگاری هوای سرد به‌ویژه برای ارتفاعات یخبندان پدیده مه و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر روز شنبه (۲۴ دی) با ورود سامانه بارشی جدید افزایش ابرناکی و بارش‌های پراکنده برف و باران در سطح استان دور از انتظار نیست.

آسمان تهران فردا (۲۲ دی) قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش پراکنده برف و گاهی وزش باد و به‌تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۲۳ دی) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۴- و حداکثر دمای ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه آلودگی - امین‌آباد با کمینه دمای ۱۴- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی