تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

گل‌گهر - پرسپولیس؛ اوج حساسیت در سیرجان!

جدال حساس امروز شنبه گل‌گهر و پرسپولیس در سیرجان، نقش به سزایی در تعیین صدرنشین نیم‌فصل اول دارد و تیم پیروز این دیدار می‌تواند در رده نخست جدول قرار بگیرد. البته پرسپولیس با یک تساوی هم صدرنشینی موقت را استقلال می‌گیرد.

کد خبر: ۱۴۲۷۳۷
۱۱:۰۳ - ۱۰ دی ۱۴۰۱

گل‌گهر - پرسپولیس؛ اوج حسیاست در سیرجان!

دیدارنیوز: در حساس‌ترین دیدار هفته چهاردهم، گل‌گهر سیرجان میزبان پرسپولیس است.

در آخرین بازی هفته چهاردهم دو تیم مدعی پرسپولیس و گل گهر به دیدار هم می‌روند. این مسابقه نقش به سزایی در تعیین صدرنشین نیم‌فصل اول خواهد داشت و تیم پیروز این دیدار می‌تواند در پایان این مسابقه در رده نخست جدول قرار گیرد. این مسابقه به میزبانی سیرجان و در ورزشگاه خالی از تماشاگر روز شنبه دهم دی ماه از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

۱- پرسپولیس تا پایان هفته سیزدهم با ۲۶ امتیاز صدرنشین جدول لیگ بود. با توجه به نتایج روز اول هفته چهاردهم پرسپولیس در صورت پیروزی در این بازی صدر جدول را پس می‌گیرد و با تساوی در این دیدار باز هم احتمال دارد در رده نخست باقی بماند، ولی با باخت در این بازی امکان دارد حتی به رده چهارم سقوط کند.

۲- گل گهر که یک بازی از سایر رقبا کمتر دارد و در پایان هفته سیزدهم با ۲۴ امتیاز چهارم بود. پیروزی در این مسابقه می‌تواند گام بلندی برای تحقق رویای قهرمانی گل گهر باشد و این تیم با یک بازی کمتر حتی ممکن است صدرنشین شود. این تیم در بدترین حالت در همین رتبه چهارم باقی می‌ماند.

۳- پرسپولیس در ۶ هفته اخیر به ۳ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته است. گل گهر هم با ۴ پیروزی و ۲ شکست در این بازی حاضر خواهد شد. این تیم در ۳ بازی قبلی خود به پیروزی رسیده است. گل‌گهر کم‌ترین تساوی را در این دوره از لیگ دارد.

۴- این بازی جدال دو تیمی که در فوتبال مالکانه و هجومی پیشتاز هستند محسوب می‌شود. بر اساس آمار «متریکا» پرسپولیس بهترین تیم در لیگ در درصد مالکیت توپ، تعداد پاس و دقت پاس است. گل‌گهر که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد بهترین آمار را در شوت در چارچوب و نرخ تبدیل شوت به گل دارد.

۵- گل‌گهر در ۴ دوره حضور در لیگ برتر، کارنامه قابل قبولی داشته، ولی این تیم نتوانسته نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشد. پرسپولیس تنها تیمی است که از اولین دوره حضور گل گهر در لیگ برتر بوده، ولی این تیم مقابل آن بردی نداشته است. گل‌گهر با دریافت ۱۵ گل از هیچ تیمی بیشتر از این گل نخورده است.

۶- این بازی جدال پرافتخارترین تیم تاریخ ادوار لیگ، پرسپولیس و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ یعنی امیر قلعه‌نویی است. پرسپولیس با ۹ شکست مقابل قلعه‌نویی در لیگ برتر به هیچ مربی‌ای به این اندازه نباخته است. قلعه‌نویی، اما در ۸ تقابل اخیر برابر پرسپولیس فقط یک برد داشته است. امیر قلعه‌نویی با قبول ۵ شکست از یحیی گل‌محمدی در لیگ برتر به هیچ مربی‌ای بیشتر از این نباخته است.

۷- تقابل‌های دو تیم در سیرجان پرگل بوده و به طور متوسط ۴.۳۳ گل در هر بازی داشته است. مهدی ترابی با ۴ گل بهترین گلزن این مصاف است و امیدوار است طلسم گل نزدن‌هایش در این فصل در این مسابقه بشکند.

۸- علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس با نمره ۷.۳۵ بهترین بازیکن این فصل از لیگ است. این سنگربان با ۹ کلین‌شیت رکورددار است. آرمین سهرابیان مدافع گل گهر با نمره ۷.۲۳ بهترین دفاع وسط لیگ و بهترین بازیکن گل‌گهر است. یورگن لوکادیا مهاجم جدا شده پرسپولیس با ۶ گل بهترین گلزن این تیم است. رضا شکاری و مرتضی تبریزی هم با ۳ گل بیشترین گل زده را در گل‌گهر دارند.

۹- سعید صادقی، شایان مصلح و یونس شاکری بازیکنان فعلی مشترک دو تیم هستند. هر ۲ مربی چند شاگرد سابق خود را در تیم مقابل می‌بینند. یونس شاکری، مرتضی تبریزی، رضا شکاری، بهنام برزای و امین قاسمی‌نژاد سابقه کار با گل‌محمدی را دارند. امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، گیورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، سعید صادقی و میلاد سرلک هم در تیم‌های مختلف با قلعه‌نویی همکاری داشته‌اند.

۱۰- پرسپولیس در این بازی علاوه بر لوکادیا، شیخ دیاباته و امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

۱۱- امیرسامان سلطانی داور این مسابقه خواهد بود. این داور ۵ بازی را در این فصل سوت زده است. این داور در این دوره یک بازی برای پرسپولیس و یک مسابقه برای گل‌گهر قضاوت کرده که در آن پرسپولیس به پیروزی رسیده و گل‌گهر شکست خورده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی