تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
رئیس اداره اشتغال، مسکن و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی:

۳۰۰۰ مددجوی بهزیستی خراسان شمالی درخواست خانه دار شدن داده‌اند

رئیس اداره اشتغال، مسکن و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی از تقاضای ۳ هزار مددجوی این نهاد برای خانه دار شدن خبر داد.

کد خبر: ۱۴۱۸۹۲
۱۲:۰۵ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱

تقاضای ۳۰۰۰ مددجوی بهزیستی خراسان شمالی برای خانه دار شدن

 

دیدارنیوز: احسان ناوی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر این تعداد از افراد در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند و این اداره کل به دنبال آن است که برای ۱۰۰۰ نفر از این مددجویان در سامانه، برچسب بهزیستی خورده شود تا آن ها مشمول خدمات سازمان شوند.

وی گفت: بعد از اینکه افراد مورد تایید قرار گرفتند که تحت پوشش اداره کل بهزیستی هستند تسهیلات مورد نیاز نیز به آن ها اعطا می شود.

ناوی پور افزود: میزان تسهیلاتی که از سوی بهزیستی به این مددجویان برای ساخت مسکن تعلق می گیرد مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان است که به صورت بلاعوض به آن ها پرداخت می شود.

وی ادامه داد: تسهیلات مذکور زمانی به مددجو پرداخت می شود که واحد در حال ساخت دارای پیشرفت فیزیکی تا حدود ۷۰ درصد باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از سوی دیگر برخی از مددجویان نیز می توانند به صورت خودمالکی مسکن مورد نظر خود را بسازند که در این صورت نیز ساخت مسکن بعد از رسیدن به پیشرفت فیزیکی مورد نظر، تسهیلات بلاعوض به صورت مرحله ای به آن ها تعلق می گیرد.

به گفته وی برای افرادی که تک معلولی بوده و اقدام به ساخت منازل خود مالکی می کنند و تاکنون مبلغی از بهزیستی بابت مسکن دریافت نکرده اند مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، برای افراد دو معلولی روستایی ۱۵۰ میلیون و برای افراد دو معلولی شهری نیز ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود.

رئیس اداره اشتغال، مسکن و مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: طی سال گذشته ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض بابت ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی با سقف اعتبار حدود ۵۰ میلیون تومان پرداخت و ۸۰۰ واحد نیز تکمیل شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان بابت ساخت ۱۲۰ واحد مسکونی پرداخت شده است.

ناوی پور ادامه داد: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۳۲ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی این استان در حال ساخت است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی