تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

دویست و پنجاه و‌پنجمین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین کشور برگزار شد

جلسه دویست و پنجاه و پنجم هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

کد خبر: ۱۴۱۶۴۲
۱۴:۴۹ - ۱۷ آذر ۱۴۰۱

دویست و پنجاه و‌پنجمین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین کشور برگزار شددیدارنیوز: جلسه دویست و پنجاه و پنجم هیئت مدیره مجمع خیرین کشور در ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
در ابتدای پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید، جلسه از مقام مرحوم دکتر احمد صافی، پیشکسوت جامعه تعلیم و تربیت کشور و دارای نشان نام آوران و عضو و مشاور مجمع خیرین کشور تجلیل بعمل آمد و برای آمرزش روح ایشان فاتحه‌ای قرائت شد.

در ادامه پیگیری مصوبات جلسه قبلی به عمل و گزارش‌های لازم ارائه شد.

• بازنگری پیش‌نویس تفاهم‌نامه مجمع خیرین کشور با سازمان نظام پزشکی کشور در راستای اجرای طرح نذر تخصص

• مقرر شد پیش‌نویس تفاهم‌نامه مجمع و سازمان تامین اجتماعی و بنیاد نیکوکاری شاه حسینی در رابطه با پشتوانه اجرایی بانک زمان تهیه و در اولین فرصت به امضای طرفین برسد.

• با توجه به گستردگی مجامع و موسسات خیریه و کمک‌های موازی و جامعه هدف یکسان مقرر شد مدیر عامل مجمع نسبت به جمع آوری دویست و پنجاه و‌پنجمین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین کشور برگزار شدلیست موسسات و نیز جامعه هدف آن‌ها از وزارت کشور و وزارت تعاون و رفاه اجتماعی اقدام تا بر اساس آن پیگیری لازم جهت تجمیع اینگونه موسسات بعمل آید.

• طرح کمک به ازدواج زنان سرپرست خانوار و نیز کمک به آزادی زندانیان معلول دارای جرایم مالی توسط مدیرکل مشارکت‌های مردمی بهزیستی ارائه و مقرر شد این طرح‌ها از طریق مجمع خیرین استان تهران و یا جامعه خیرین حامی معلولان کشور بررسی و در صورت امکان اجرایی شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی