تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

«جواد خیابانی» دوباره تاریخ‌ساز می‌شود؟

تیم ملی کشورمان در حالی برای تاریخ‌سازی مقابل آمریکا آماده می‌شود که جواد خیابانی مانند حماسه ملبورن در ۸ آذر، بار دیگر گزارشگر یک بازی حساس و پرحاشیه شده است.

کد خبر: ۱۴۱۱۶۶
۱۲:۱۳ - ۰۸ آذر ۱۴۰۱

«جواد خیابانی» دوباره تاریخ‌ساز می‌شود؟

دیدارنیوز: امشب تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی به مصاف آمریکا می‌رود که این دیدار را جواد خیابانی گزارش خواهد کرد.

شاید در کنار استقبال و تدارک ویژه رادیو و تلویزیون و سینما‌های کشور برای بازی ایران و آمریکا، حضورِ جواد خیابانی قابل توجه باشد که در روز حماسه ملبورن خودِ او در مقدماتی جام‌جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بازی ایران و استرالیا را گزارش کرد و ایران به جام‌جهانی رفت.

بازی ایران و آمریکا که به «بازی قرن» معروف شد نیز با صدایِ او در تاریخ ثبت شد و حالا بعد از ۲۴ سال دوباره صداوسیما گزارش بازی ایران و آمریکا را در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر واگذار کرده است.

خیابانی گزارشگر باسابقه صداوسیما امشب قرار است در حالی دوباره بازی ایران و آمریکا را گزارش کند که این بار به سبکِ برخی از گزارشگرانِ تلویزیون‌های دیگر ادعای جالب و عجیبی کرده که در فضای‌مجازی با انتشارِ گسترده‌ای روبرو شده است.

او در برنامه زنده‌ای اعلام کرد که در صورت صعود ایران به مرحله بعد و برتری مقابل آمریکا ریش، سیبیل و موی سر خود را برای اولین بار از ته می‌زند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی