تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

موافقت باشگاه تراکتور با جدایی «بردیف»

هیات مدیره باشگاه تراکتور درخصوص جدایی قربان بردیف از سمت سرمربیگری این تیم اطلاعیه‌ای صادر و با درخواست سرمربی خود برای خروج از تبریز موافقت کرد.

کد خبر: ۱۴۱۰۵۰
۱۳:۲۵ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱

موافقت باشگاه تراکتور با جدایی «بردیف»

دیدارنیوز: باشگاه تراکتور تبریز دقایقی پیش با درخواست قربان بردیف برای جدایی از این تیم موافقت کرد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، پیرو اعلام قبلی، جلسه هیأت مدیره باشگاه برگزار شد. طی این جلسه، اعضای هیات مدیره باشگاه پس از بررسی درخواست جدایی قربان بردیف، اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«باسمه تعالی

ابتداً لازم به تاکید و یادآوری است که سیاست‌گذاری باشگاه در مباحث فنی برای فصل جاری براساس برنامه ارائه شده از سوی قربان بردیف تبیین گردیده و هدف باشگاه بر مبنای همکاری بلند مدت با ایشان تعیین و تمامی شرایط لازم فراهم شده بود. امّا براساس درخواست ارائه شده از سوی بردیف، بازگشت به فوتبال روسیه برای ایشان وظیفه و اجبار عنوان گردیده و خود ایشان نیز اذعان کرده‌اند که باشگاه تراکتور طی مدت همکاری فراتر از تعهدات خود در قبال کادر فنی عمل نموده و عملکرد ارکان باشگاه تراکتور در تصمیم بردیف مبنی بر جدایی هیچ نقش و تاثیری نداشته است.

علی ایحال با عنایت به حُسن‌رفتار و زحمات قربان بردیف طی مدت حضور در تیم، هیات مدیره باشگاه تراکتور با درخواست ارائه شده موافقت نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت دارد.

شایان ذکر است، هیات مدیره باشگاه چند گزینه را برای سرمربیگری در این مقطع زمانی با در نظر گرفتن مجموع شرایط از جمله قرار داشتن در جریان مسابقات و لزوم شناخت کادرفنی جدید از بازیکنان تراکتور و تیم‌های لیگ‌برتری، نسبت به بررسی برنامه‌های افراد مدنظر و مذاکره با آنان اقدام خواهد نمود و سرمربی جدید در اسرع وقت معرفی می‌شود.»

مطلب مرتبط:

درخواست «بردیف» برای جدایی از تراکتور؛ باید به روسیه برگردم!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی