تیتر امروز

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

بهادری‌جهرمی: پس از حوادث اخیر، اهمیت فرهنگ، هنر و رسانه روشن شد

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، با بیان اینکه تمرکز بر حل چالش‌های اقتصادی نباید منجر به نادیده گرفتن مسائل فرهنگی شود، گفت: امروز با حوادث اخیر کشور، اهمیت فرهنگ، هنر و رسانه بر همگان روشن شده است.

کد خبر: ۱۴۰۸۷۰
۱۱:۲۷ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱

بهادری‌جهرمی: پس از حوادث اخیر، اهمیت فرهنگ، هنر و رسانه روشن شد

دیدارنیوز: سخنگوی دولت تاکید کرد: تمرکز بر حل چالش‌های اقتصادی نباید منجر به نادیده گرفتن مسائل فرهنگی شود.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، روز سه شنبه اول آذر در سومین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در باغ زیبا گفت: امروز با حوادث اخیر کشور، اهمیت فرهنگ، هنر و رسانه بر همگان روشن شده است.

جهرمی ادامه داد: تمرکز ما بر حل چالش‌های اقتصادی نباید منجر به نادیده گرفتن فرهنگ شود؛ چرا که فرهنگ امری زیرساختی و پیشرو است و بر اساس تاکید رهبر معظم انقلاب، همه برنامه‌های اقتصادی باید پیوست فرهنگی داشته باشند.

وی با بیان این که امروز رسالت مدیران فرهنگی مضاعف شده است، گفت: زمینه بازگرداندن فرهنگ به جایگاه اصلی خود در میان تصمیم گیران فراهم شده و با هم نظری نهاد‌های سیاسی و اقتصادی درباره لزوم سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه، میزان موفقیت در این عرصه به توانایی فعالان فرهنگی وابسته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی