تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

دستگیری ۲۰ نفر در ناآرامی‌های بازار آهن تهران

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۰ نفر از افرادی که برای تعطیل کردن بازار آهن شادآباد، تعدادی از شهروندان را زخمی کرده بودند، خبر داد.

کد خبر: ۱۴۰۵۴۲
۱۹:۵۷ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱

دستگیری ۲۰ نفر در ناآرامی‌های بازار آهن تهران

دیدارنیوز: مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد، ساعت ۱۳ روز جاری تعدادی از عناصر اغتشاشگر با تحریک معاندین، در بازار آهن شادآباد تهران اقدام به تهدید و تحریک کسبه مبنی بر تعطیلی و ممانعت از فعالیت بازار و واحد‌های صنفی کرده بودند که کسبه و متصدیان صنفی از همراهی با آنان خودداری کردند.

به دنبال عدم همکاری بازاریان چند نفر از اغتشاشگران با استفاده از سلاح اقدام به زخمی کردن ۵ نفر از شهروندان کرده و بلافاصله قصد متواری شدن داشتند که با حضور عوامل انتظامی ۲۰ نفر از آنان شناسایی و دستگیر شدند.

لازم به ذکر است پیگیری‌های لازم جهت شناسایی و دستگیری دیگر مرتبطین احتمالی همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی