تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
در جلسه شورای تشکل‌های کارگری اصفهان مطرح شد:

دلالی در پرونده شکایات کارگری اصفهان/بیمارستان میلاد اصفهان پروژه نافرجام تامین اجتماعی

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان گفت: حضور دلالان در پرونده‌های شکایات کارگری، مانع رسیدن کارگر به حق و حقوق کامل خود شده است.

کد خبر: ۱۴۰۳۶۱
۱۳:۵۴ - ۲۳ آبان ۱۴۰۱

دلالی در پرونده شکایات کارگری اصفهان/بیمارستان میلاد اصفهان پروژه نافرجام تامین اجتماعی

 

دیدارنیوز: حمیدرضا امینی در جلسه شورای تشکل‌های کارگری که با حضور نمایندگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: راه رو‌های هیات‌های رسیدگی به شکایات کارگران، پر از دلالانی است که با کمترین میزان سواد و تخصص، با دریافت حق الوکالت‌های بالا، حق کارگران را ضایع می‌کنند.

وی ادامه داد: سال‌ها است شاهد حضور افرادی هستیم که با دریافت حق الوکاله‌های سنگین از کارگران شاکی، در پی احقاق حق آن‌ها برآمده و بیشترین سهم را به خود اختصاص می‌دهند؛ جامعه کارگری انتظار دارد اداره کل کار در این مساله ورود کرده و مانع تداوم این روند شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان به موضوع افزایش حقوق‌ها نیز اشاره کرد و افزود: با وجود افزایش حقوق، تورم افسار گسیخته مانع شد تا جامعه کارگری شیرینی آن را احساس کند و شرایط اقتصادی این بخش از جامعه سخت‌تر شده است.

وی کاهش تعداد تشکل‌های کارگری در سال‌های اخیر را نقصان دیگری برشمرد و از سایر روسای تشکل‌های کارگری حاضر در جلسه در خواست کرد که به جد بدنبال منافع کارگران باشند.

بیمارستان میلاد پروژه نافرجام تامین اجتماعی

در این جلسه رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کلانشهر اصفهان از نافرجام ماندن پروژه بیمارستان میلاد یاد کرد و گفت: در حالیکه شهرداری موظف به پرداخت دیون بیمه شرکت اتوبوسرانی بود، بجای آن زمینی جهت احداث بیمارستان میلاد ویژه بیمه شدگان تامین اجتماعی تهاتر کرد.

حسن هاشمی افزود:، اما بعد از تحویل زمین خواهان هزینه گزاف برای تغییر کاربری زمین تهاتر شده جهت ساخت بیمارستان شد. هزینه سرسام آوری که از پول زمین بسیار بسیار بیشتر بود.

وی ادامه داد: در حالیکه بودجه قابل توجهی برای ساخت بیمارستان میلاد تصویب شده بود، به دلیل عدم همکاری شهرداری اصفهان جهت تغییر کاربری، شیراز از فرصت بهره برد و بیمارستان تخصصی ویژه تامین اجتماعی را احداث کرد.

هاشمی تاکید کرد: پروژه بیمارستان میلاد تامین اجتماعی اصفهان نافرجام مانده و روز به روز با توجه به افزایش قیمت دلار، بودجه مورد نیاز ساخت آن افزایش می‌یابد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی