تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

غار کتله‌خور/ گزارش تصویری

غار کتله‌خور غاری است خشکی -آبی که در استان زنجان، شهرستان خدابنده و در ۱۵۰ کیلومتری شهر زنجان و ۱۷۳ کیلومتری شمال همدان واقع است. در بعضی مناطق غربی ایران به کوه کم ارتفاع "کَتَله" می‌گویند و خورشید از پشت آن طلوع می‌کند و به جای کتله خورشید به آن کتله خور می‌گویند. عکس: بهرام بیات

کد خبر: ۱۴۰۲۳۹
۱۸:۲۶ - ۲۱ آبان ۱۴۰۱

غار کتله‌خور/ گزارش تصویری

دیدارنیوز: نخستین بار در بهار سال ۱۳۳۱ خورشیدی گروهی از سرشناس‌ترین کوهنوردان ایران از اعضای باشگاه "نیرو راستی" اقدام به کشف و بازدید غار کتله خور کردند.

یکی از اعضای زنجانی گروه به نام سید اسدالله جمالی اقدام به ثبت رسمی غار کرد. از آن پس غار کتله خور به عنوان پدیده شگرف طبیعی مورد توجه علاقه‌مندان غارنوردی قرار گرفته‌ است.

غار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویریغار کتله‌خور/ گزارش تصویری

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی