تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

دستگیری سارقان ۴ میلیاردی توسط پلیس فتای قزوین

قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: سارقانی که از طریق اسکیمر از حساب بانکی ۳۰ نفر بیش از ۴ میلیارد ریال سرقت کرده بودند توسط پلیس فتای استان دستگیر شدند.

کد خبر: ۱۴۰۰۴۴
۱۴:۲۹ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

دستگیری سارقان ۴ میلیاردی توسط پلیس فتای قزوین

دیدارنیوز: سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: با وصول پرونده‌های متعدد مبنی بر اینکه از حساب بانکی شهروندان برداشت‌های غیرمجازی صورت گرفته است، موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر کپی‌برداری شده و کلاهبرداران از این طریق به وجوه آن‌ها دسترسی پیدا کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز کرده و متوجه شدند متهمان در شهرستان البرز در پوشش فروشنده سیار، کارت‌های عابر بانک قربانیان را کپی برداری می‌کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار ابراهیمی بیان کرد: با تلاش کارشناسان پلیس فتا هویت متهمان مشخص شد و محل اختفای آن‌ها در استان البرز مورد شناسایی قرار گرفت که در عملیاتی غافلگیرانه ۲ مجرم سایبری به همراه کارت‌های بانکی و سایر ادله جرم دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان این پرونده دو جوان ۲۰ و ۲۱ ساله هستند، خاطرنشان کرد: این افراد در بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود اعتراف کردند که ۳۰ کارت عابر بانک شهروندان را کپی‌برداری و با آن‌ها اقدام به خرید کنسول‌های بازی رایانه‌ای و در نهایت پولشویی می‌کردند.

سردار ابراهیمی از تکمیل پرونده و تحویل متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی خبر داد و اظهار کرد: فروشنده موظف است در زمان خرید، دستگاه کارتخوان خود را در اختیار خریدار قرار دهد، از شهروندان نیز تقاضا می‌کنیم هنگام خرید و انجام عملیات بانکی با دستگاه پوز سیار، حتماً رمز کارت توسط صاحب کارت زده شود و از در اختیار گذاشتن رمز خود به فروشنده خودداری کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: قزوین سرقت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی