تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

حواشی دیدار ایران و برزیل؛ برخورد با افرادی که اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکردند!

کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی، در بیانیه‌ای ضمن اشاره به شعارها و اتفاقاتی که در اطراف ورزشگاه محل برگزاری ایران و برزیل در امارات وجود داشت، اعلام کرد با اشخاصی که اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت نکرده‌اند، برخورد خواهد کرد.

کد خبر: ۱۳۹۹۶۵
۱۲:۵۸ - ۱۶ آبان ۱۴۰۱

بیانیه کمیته فوتبال ساحلی؛ برخورد با افرادی که اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت نکردند!

دیدارنیوز: پس از حواشی و اتفاقات دیدار شب گذشته ایران و برزیل در فینال فوتبال ساحلی جام بین‌قاره‌ای در امارات، کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده شهدا و ملت شریف ایران تبریک می‌گوئیم.

این دستاورد حاصل تلاش جمعی باشگاه‌ها و تیم ملی و در راس آن مجموعه فدراسیون فوتبال بوده است و باعث شده بار دیگر توانمندی نخبگان ورزش ایران در عرصه بین المللی به نمایش گذاشته شود.

اگر چه برخی از بی خردان و فرصت طلبان قصد داشتند با حضور در اطراف استادیوم محل برگزاری مسابقه، این موفقیت‌ها را کم رنگ جلوه دهند و تمرکز تیم ملی را بر هم بزنند که خوشبختانه موفق نشدند.

بدیهی است، بر اساس مقررات جمهوری اسلامی ایران و منشور اخلاقی المپیک و قوانین فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، مبنی بر رعایت اصول حاکم بر ورزش فوتبال و پرهیز از هرگونه رفتار‌های سیاسی در میادین ورزشی، با اشخاصی که در این خصوص اخلاق حرفه‌ای و ورزشی را رعایت ننموده اند، وفق مقررات رسیدگی خواهد شد.

اعتقاد راسخ داریم، کمیته فوتبال ساحلی در راه رشد و توسعه پایدار فوتبال، در جهت ادامه افتخار آفرینی در عرصه‌های بین المللی، مطابق با نقشه را ه کشورمان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهیم کرد و موکدا اعلام می‌داریم متعهد هستیم مطابق منافع ملی کشورمان طی مسیر نماییم.

به گزارش دیدارنیوز، در جریان مسابقه شب گذشته ایران و برزیل یکی از بازیکنان ملی‌پوش کشورمان پس از گلزنی شادی معناداری انجام داد که در فضای مجازی بازتاب داشت و ملی‌پوشان پس از قهرمانی شادی نکردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی